de tittle zegt het al.. ik weet niet precies hoe je dat moet doen en wat een cyclus precies inhoud hiih
Kun je iets duidelijker zijn? Ik snap het niet precies. Kan ook aan mij liggen hoor! Groetjes Hummel.
nou ik snap het wel.. maar je hebt nu toch al een banner?.. maar misshcien klopt ie niet? een cyclus is de duur tussen 2 ongesteldheden.. dus stel gister was je laatste dag. al de dagen die tussen de eerste dag van je volgende ongesteldheid zit.. is je cyclus. dit is voor iedereen anders.. maar gemiddeld zegt men 28 dagen... je zou het eigenlijk eens moeten tellen.. dan weet je het precies.. maar mag ik je een vraagje stellen?.. wil je graag zwanger worden?.. want je bent nog maar 15..
maar mag ik je een vraagje stellen?.. wil je graag zwanger worden?.. want je bent nog maar 15.. @ Saraah kijk maar ff hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=40478 Daar staat precies wat Patriess91 wil. Ik snap er ook niets meer van.
oke ik wist het niet zkkr dus dacht laat ik de link maar ff neer zetten voor iedereen met dezelfde vraag.
ja ne.. kreeg nadat ik de vraag had gesteld een pb'tje van iemand.. vandaar... maja idd vreemde zaak!
nou t ging er ook nogal wild aantoe.! ze is nog maar een kind.. en ze gingen wel heeel erg tegen haar tekeer... al was ik t wel met ze eens.. maja overal hormonen... ksnap t ook wel.! ( hihi)
Oh, ik dacht dat in dat soort gevallen een topic gesloten werd ipv verwijderd. Nou Patries, ik wil je in ieder geval wel het allerbeste wensen en hoop dat je wijze beslissingen neemt! Heel veel succes meis! Groetjes, Josien
ja hij was ook gesloten.. maar kdenk dat men het beter vond dat er maar helemaal niet meer over gediscusieerd werd.( zoals wij nu doen )
De eerste dag van je ongesteldheid is de start van je nieuwe cyclus. Dit vul je in op de banner. Verder vul je in hoeveel dagen het duurt voor je weer ongesteld bent. De dag daarvoor, is de laatste dag van je cyclus. Succes.