Ha meiden, Misschien beetje stomme vraag, maar CB heeft aangegeven dat ik binnenkort een koekje met sap mag gaan geven aan mijn dochter... Maarre, moet ik dat koekje dan in zn geheel geven (eng!) of zoals mn moeder zei: nee joh, dat prak je door de sap heen? Ik snap het even niet :-D. groetjes!
ik vind dat ook altijd een beetje eng, die dingen breken zo snel af! ik doe het altijd door wat fruit, en dan een flesje diksap erbij
erbij blijven zitten en dan voorzichtig proberen met bijvoorbeeld een lange vinger (smelt in de mond).... ze hebben ook speciale koekjes voor kinderen vanaf die leeftijd maar ik ben daar zelf niet zo kapot van, ze breken daar gauw een stukje van af en die stukjes "smelten" niet zo gauw in de mond... maar er ten alle tijde bij blijven meid... wat ze hier lekker vonden was een banaan met geprakte lange vinger en wat vers geperste sinaasappel erdoorheen.....(en dat vond mams ook ) succes
Wat Smoekiezzegt, er sowieso bijblijven als ze eten. Ik heb vanaf 6 maanden een rijstwafeltje gegeven, zo in de hand. Ging prima!
Ik blijf er ook bij als ze een koekje eet. In het begin prakte ik het koekje met wat fruit of sap.Nu eet ze het gewoon uit haar handje en dat gaat heel goed. Maar die betterfood koekjes breken inderdaad snel af en smelten niet zo rap.Lange vingers gaat hier ook veel beter
Ik doe altijd een liga in het fruithapje kruimelen en 's middags krijgt ze een rijstewafeltje, in het handje, maar daar blijf ik dan wel bij, want alle stukkies worden uitgetuft voor de herkauw-ronde! haha, en wie moet die in haar mondje stoppen........ ......juist, mama!
ik vind die koekjes ook zo snel afbreken, ga morgen gelijk eens een lange vinger proberen en dat receptje van jou smoekie klinkt echt lekker
hier ook dingen gegeven met 6 maanden die gauw smelten en gewoon in de hand gegeven en er bij gebleven
Lange vingers zijn hier ook een groot succes. Fayley gaat gewoon glunderen als je er mee aan komt Die startkoekjes van Bambix zijn ook fijn moet ik zeggen. Die breken niet snel af, kunnen ze lekker aan knagen en sabbelen
ik verkruimel zo'n liga koekje door de fruithap om mee te beginnen. Binnenkort eens kijken wat ze van een heel koekje vindt...
Hier gewoon altijd in het handje hoor... vind zelf een lange vinger veel te zoet maar een rijstwafel of soepstengel is een leuk alternatief. Gaat hier gewoon altijd goed hoor... evt grote stukjes werkt hij gewoon met zn tong naar buiten