Vette plak in haar

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door HvO, 30 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HvO

HvO Niet meer actief

Misschien is het toeval. Maar sinds de bevalling heb ik een vette plak/plek in mijn haar. Eerste dacht ik dat ik mijn haar misschien niet goed uitspoelde onder de douche.

Maar ben er achter dat dat het niet is. Iemand enige hoe het wel komt? En vooral hoe ik er af kom?:roflmao:

2. HvO

HvO Niet meer actief

Niemand?:cry:

3. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.101
    3.487
    113
    Je haar valt straks bij bosjes uit, dan ben je er vast wel vanaf.

4. HvO

HvO Niet meer actief

Uhm.

Bedankt I guess?

Marchella vindt dit leuk.
  5. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.101
    3.487
    113
    Sorry, ik heb geen idee waar die plak vandaan komt.
    Weet wel dat door de zwangerschap je haar kan veranderen.
    En tijdens de zwangerschap hou je meer haar vast en die verlies je daarna weer. Hier bij beide zwangerschappen met 4 maand, hele plukken. T begint nu weer minder te worden gelukkig.

6. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Idd rare opmerking. Al zie ik wel op tegen haaruitval! Zoveel haar heb ik niet vastgehouden deze zwangerschap.
    Maat die vette plak ken ik ook niet... heeft allemaal met hormoon schommelingen te maken denk ik. Ik heb sinds de bevalling ineens last van aanslag op Mn tanden die ik niet eraf gepoetst krijg. Voelt heel vies. Snap er niks van.

HvO vindt dit leuk.
  7. HvO

HvO Niet meer actief

Echt he...

Ik heb jou helemaal niet meer gefeliciteerd volgens mij. :eek: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Alles gegaan zoals je wilde/had verwacht?

Mijn tanden voelen gelukkig wel schoon. Dat had ik nog minder tof gevonden haha. Mijn vette haar kan ik nog wel mee leven en “verdoezelen”.

8. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Heb je geen jeuk ofzo erbij?

9. HvO

HvO Niet meer actief

Nee! Al kreeg ik dat wel toen ik het woord jeuk las. :roflmao:

10. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Bedoel je dan echt op je hoofdhuid zo'n plak roos of berg bij baby's bijv?

11. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Ja echt niet leuk hoor die hormoonschommelingen!!

Volgens mij had je me wel gefeliciteerd in mijn topic verweekte baarmoeder mond Hihi maar dankjewel! Was een fijne ervaring! Heel veel aan mijn vk gehad en assistente. Fijn zh.

Ja hopelijk gaan onze klachten snel over!

12. HvO

HvO Niet meer actief

Goed om te horen zeg! Ging minder snel dan vorige keer? En kun je beetje fijn herstellen?

Mijn vette haar is eigenlijk wel het enige volgens mij. Was inmiddels ook alweer voor de eerste keer ongesteld geworden. :(

13. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Deze duurde drie uurtjes. Dus iets langer en deze beleefde ik heftiger en intenser. Ook had ik weer geen persweeen en moest alles op eigen kracht doen. Ook de weeen kon ik nauwelijks opvangen omdat ik gewoon niet in een roes was. T was een echte marteling maar had hele lieve mensen aan Mn bed staan. Dus dat maakte het een fijne ervaring.

Herstel gaat eigenlijk goed. Maar ben wel moe en mijn dochter van 5 vraagt veel aandacht als ze uit school is, helaas ook veel negatieve aandacht wat erg vermoeiend is. Gelukkig is mijn man dan thuis die haalt haar op.

Gelukkig is dat je enige kwaaltje! Vervelend he weer ongesteld worden na je bevalling. Nu begint het helaas weer elke maand! Echt zo niet leuk

Deel Deze Pagina