Ervaringen badzitje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ster27, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
  2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik heb geen ervaring met dit specifieke badzitje, maar wel met een zelfde soort zitje van een ander merk.

Wij hebben het een hele poos gebruikt. Ik waste onze meid eerst op de commode, daarna droeg ik haar in een handdoek naar de badkamer en zette haar in het zitje. Klein laagje water in het bad, zodat de beentjes onder water zaten. En dan afspoelen met de douchekop. Ze zat er stevig in, zitje zat goed vast aan de bodem van het bad, ze kon lekker spelen. Je moet er natuurlijk wel bij blijven, maar het staat zo stevig dat je je kindje niet hoeft vast te houden.

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb precies die :)

Onze dochter kan eigenlijk nog niet zitten zonder (voorover) om te vallen, maar ze kan nu sinds 2 weken in het zitje. Dit doen we dan maar kort hoor, minuutje of 5 , en dan zit ze lekker samen met haar grote zus in bad :) Erg gezellig saampjes en ze vinden het beiden érg leuk.

4. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    ik had een gewone badring en dat was een onding, het deed zeer aan zijn benen om het eruit te krijgen, dat was niet leuk, hij wilde er dus al snel niet meer in... gelukkig kon hij snel zelf rechtop zitten :) bad blijft toch altijd errrrrg leuk!

5. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb deze en vind het super ding.
    Ze kan gewoon zelf erin zitten zonder dat ze omvalt.

6. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb zoiets, op marktplaats gekocht voor 5 euro, en vind het erg makkelijk! zoonlief wil nooit zo best zitten, laat zich al snel onderuit zakken, en met dit ding blijft hij dus wel zitten, en heb je je handen vrij om wat te soppen of wat ook. alleen er in en eruit is even gepunnik, komt ook omdat zoonlief niet graag gaat zitten (beentjes dus stijf houdt) :)

Deel Deze Pagina