Hoe doe je dit???? (x-adventure-kenner)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Marijke1985, 3 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ik heb een kinderwagen van x-adventure, en nou was de gebruiksaanwijzing al niet erg duidelijk. Nu heb ik een maxi-cosi die op de wagen kan en heb vandaag mijn adapters ervoor ontvangen...
    Ik weet hoe de adapters op de kinderwagen moeten (volgens mij)
    Maar nu vraag ik me af hoe je die maxi-cosi er vast en veilig op kunt zetten.. help!!! iemand!!! :rolleyes:

2. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Heb je een foto van de adapters en van de Mc dan is het wat makkelijker uitleggen denk ik!

3. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    uhh... ja ga zo ff maken dan ;)

4. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    ik heb ze in me album staan ;)

5. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Volgens mij kan je de maxicosi er gewoon zo opzetten met het gezichtje van de kleine naar je toe en dan de elastieken er overheen spannen.

6. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    ja dat had ik al geprobeerd, alleen dan staat ie nog een beetje waggel en wiebelend, kan ie er echt niet stevig op?

7. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ik had zelf andere adapters bij de kinderwagen. Dus weet niet of die zo los mag staan.

8. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    wat voor mc heb je??
    een Citi???

9. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    nee het is een baby-relax, zo heet ie in ieder geval. ik had 'm gratis bij me wagen gekregen bij babydump

10. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ik heb ook een baby-relax autostoeltje en de x-adventure wagen.
    maar die adapters die jij hebt die ken ik niet hoor!

wij hadden aan de stang ven de wagen aan iedere kant ene adpter zitten (die je om de buis de wagen klikt) en aan de autostoel was de andere halft van de adapters vastgemaakt (aan ieder kant) dus je klikte het autostoeltje op de wagen, hardstikke stevig. Die adapters waren nog geen 25 euro en heel makkelijk!

11. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Volgens mij heb ik dezelfde adapters liggen als inky bedoelt.. ik doe er niks mee.. (heb een andere wagen waar ze niet op kunnen) Evt kan je die van me overnemen.

Ik zal er morgen een foto van maken, dan kan Inky bevestigen of die hetzelfde zijn als die van haar. (ze liggen nl in de auto en mijn man heeft die mee..)

12. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    ja dat is lief van je Suzanne, heb ze alleen net vandaag binnen gekregen en wat splinternieuw is hoort toch goed te zijn. Als het niet goed is wil ik me geld terug en anders zeg ik dat ze maar iemand moeten sturen om het me uit te leggen, of een goede gebruiksaanwijzing sturen. me kleintje komt aan het eind van deze maand (hoop ik, liever nog eerder :rolleyes: ) dus dan wil er wel gebruik van kunnen maken...

13. PetraK

PetraK Fanatiek lid

19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Je kan toch even kontakt opnemen met de winkel?
    Laat hun dan maar even voordoen hoe alles werkt met die adapters!

MIjn wagen lijkt trouwens op de jouwe Marijke. Aleen dan niet de zelfde naam. Mij was verteld dat er geen adapters opkonden.. Heb een autostoeltje van Romer.
    Dus weet zowiezoniet of er adapters voor zijn, maar hej ik heb geen auto!! Hahaha Danischa lig vaak gewoon in de wieg, en anders hangt ze lekker tegen me aan in de draagdoek, maar daar is het me nu te warm voor....

14. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    jeeetjee wat een buikje heb jij zeg marijke...wow :) echt mooi haha...
    Volgens mij ben je geen grammetje extra aangekomen :)

15. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Zijn het niet adapters speciaal voor een echte maxi cosi?! Dat je misschien voor dit stoeltje andere adapters moet hebben?! Ik weet het niet hoor, suggestie...

16. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ja dat dacht ik nl ook...
    Ik maak zo even een foto van de andere adapters.

17. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Neee dit moesten de goede adapters zijn volgens de verpakking. Mijn type kinderwagen stond erop en het type maxi-cosi..
    vanmiddag had ik trouwens de baby-dump gebeld, en die zeiden dat ik maar ff langs moest komen met me kinderwagen :confused: dus ik zeg WAT!!! Ik koop verdomme een kinderwagen voor 380 euro bij jullie en ik krijg niet eens een duidelijke beschrijving en dan moet ik ook nog eens vanuit purmerend naar Beverwijk rijden (terwijl ik geen auto heb) Dit zijn ook weer benzine kosten. Wat een K*T service zeg!! Ik zei dat ze maar een mannetje langs moeten sturen en dat ik anders die gehele kinderwagen terug stuur en me volledige bedrag terug wil. Ja zegt ie mevrouw dat kan niet. Ik heb nog wel een garantie bewijs, zullen we ff zien of het kan! ik laat moregen me moeder wel terug bellen die helpen ze op de een of andere manier altijd beter als ik, maar ik ben nu echt pist-off dat begrijpen jullie natuurlijk wel he :x

18. PetraK

PetraK Fanatiek lid

19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    heb foto's van mijn wagen de "nep" X Adventure in mjin album gezet. Alleen de wieg de buggiezit ligt boven

19. missmar20

missmar20 Actief lid

22 apr 2006
    115
    0
    0
    Hallo,

Ik heb ook een x-adventure en baby-relax. En ook deze adapters (herken er iig wel iets in).
    Je kunt nu je autostoeltje erin zetten, dan span je de 'gordels' over de beentjes heen vast. En die andere kun je dan erachter langs doen. Als het goed is zit er nog een gleufje in de autostoel, waar je de 'gordel' in moet doen voor de xtra stevigheid.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

groetjes

20. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Kan op deze wagen ook een "echte" maxu cosi?

Deel Deze Pagina