Hoe doe je dit???? (x-adventure-kenner)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Marijke1985, 3 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missmar20

missmar20 Actief lid

22 apr 2006
    115
    0
    0
    dat kan wel, maar dan moet je even vragen welke adapters je erbij moet hebben, daar zit namelijk het verschil in.

2. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    krijg je die er dan bij of moet je die zelf kopen??

3. missmar20

missmar20 Actief lid

22 apr 2006
    115
    0
    0
    Die moet je er zelf bij kopen. Ikzelf heb ze er toen ook bijgekocht, ong. 25 euro was ik kwijt.

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Als het goed is zit er in de achterklep van de maxi-cosi een gebruiksaanwijzing. Zo uit mijn hoofd staat het daarin uitgelegd. Die van mij zit opgeborgen, dus ik kan t niet voor je nakijken.

Ik moet wel zeggen dat ik snap dat ze hier niet voor langskomen hoor. Als ze dat bij iedereen moeten doen die iets niet snappen van een gebruiksaanwijzing.

5. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik heb zelf ook een X- Adventure wagen maar een chicco autostoeltje
    Kan die er ook op? Ik heb 'm nog niet nodig, maar voor de 2e straks is het wel handig...

6. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ja ik ben dus uiteindelijk toch maar met die maxi-cosi en die adapters naar de winkel gegaan voor uitleg... Blijkt dus idd dat wat missmar al zegt dat het zo moet. Het zit er dan alleen nog steeds niet helemaal stevig op, hoe strak je de gordels ook spant. Ik heb dus aan de winkelman gevraagt of ze geen adapters met een soort van kliksysteem hebben. Ze hebben wel een ander type adapters dus die gaan hun dan eerst uitproberen en als die beter zijn neem ik die.

En in de gebruiksaanwijzing van de maxi-cosi stond alleen info over het in de auto plaatsen ;)

Dank jullie wel dames

Deel Deze Pagina