Onze oudste zoon is voor 3 weken geleden weggevallen. Nu denkt de ka dat het een samen loop van omstandigheden was. Ons mannetje eet al maanden heel erg slecht en hij klaagde die dag over zijn buikje. Hij zou waarschijnlijk zo'n last hebben gehad van zijn buikje en ijzer te kort hebben gehad en te weinig eten dat zijn lichaampje gewoon even op was. Nu gaat het gelukkig weer aardig de goede kant op. Nu moesten we maandag weer naar de ka toe voor controle en nu bleek dat hij opgezette lymfeklieren in zijn buikje heeft en daar steeds last van heeft. Nu was zijn oortje ook niet helemaal goed die zag ook wat rood. Hij heeft voor een week geleden ook al een kuur gehad voor zijn andere oor. Nu was hij dus s'avonds iedere koorts vrij. Maar sinds 2 dagen heeft hij s'avonds weer koorts. Wat zouden jullie doen? De ka bellen en zeggen dat hij sávonds weer koorts heeft?
Ik heb de ka gebeld en nu moeten we hem zetpillen gaan geven want om nu nog weer een ab kuurtje te geven was niet goed. Als hij van het weekend ziek wordt dan moeten we maandag bellen. Ik heb het gevoel dat meneer nog meer is afgevallen want ik kan zijn luier steeds strakker dicht doen. Maak me dan al weer meteen zorgen. Ga straks wel even naar mijn moeder toe om hem te wegen.