Ik weet niet of het hier mag, maar ik deel dit wel even. Fototoestel gevonden op parking 'Gelatine' in Hasselt. Meer dan 200 foto's die de eigenaar waarschijnlijk graag terug willen zien. Toestel is verloren vrees ik, lag in een waterplas en was flink aan het regen ook. Delen wordt heel hard geapprecieerd! Op aanvraag... UPDATE 20/08/18, 21u30: eigenaars zijn nog steeds niet gevonden! Indien dit wel gebeurd zal ik -en alleen ik- dit hier berichten!!! En een link waar de foto's ook op staan. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10213992941390960&id=1033331624
De bouwstijl vd huizen in de omgeving en het interieur doet me denken aan Duitsland... ook het feit dat de stroomdraden boven de grond zijn. Zie je in NL eigenlijk niet meer (toch?)
Heb daar helemaal overheen gelezen. .Maar dan nog lijkt de bouwstijl ook echt Duits. Heel degelijk, maar wellicht dat deze stijl ook wel in België is.
Haha ik ook gelijk hoor. Kom dar uit de buurt vandaan dus ik ken Hasselt alleen daar van. Maar kwam er laatst achter dat er ook een Hasselt in België is. Vond het al zo vreemd dat er een heel groot park zou zijn en ik dat nooit van mijn leven heb gekend.