Maar er zijn toch ook genoeg mensen die hun wasgoed in de droger doen, als je de droger toch aanzet en ook een hete was doet is dat dubbelop. De hitte van de droger doodt huisstofmijt en bacteriën ook al...
witte was: 40 graden beddengoed+handdoeken: 60 graden alle kleding bij elkaar, behalve wit: 40 graden
Ik was alles op 60graden. Behalve baby/kinderkleertjes die niet vol vlekken zitten. Ik sorteer wel op kleur.
Beddengoed en handdoeken 90 Witte was 40 Bonte was 40 Poetsdoeken/dweilen 60 Als je witte en bonte samen wast wordt wit toch helemaal grauw?
bij ons niet hoor. ik was alleen nieuwe kleren apart, maar als ik zie dat ze niet aflaten gaat alles bij elkaar in wit en bont.
beddengoed 40 graden witte handdoeken, ondergoed e.d. 60 of soms 90 graden donkere handdoeken, ondergoed e.d. 60 of soms 90 graden kleding gescheiden op kleur 30 of 40 graden bh's op handwas 40 graden spijkerbroeken 40 graden Ik gooi niet alles bij elkaar in, ik heb best veel verschillende soorten was. En altijd een scheutje schoonmaakazijn als wasverzachter.
Witte was: 60 graden Donkere was: 30 graden Luierwas: 90 graden Bij de witte was en luierwas voeg ik eucalypthus olie toe, dat is bacterie dodend
Haha, dat doodt alleen bacterien als je het in pure vorm gebruikt! Een paar druppeltjes maken echt niks uit hoor! En ben je niet in de war met teatree olie?
Ik sorteer zoveel mogelijk: - Beddengoed - 40 graden - Lichte (bad)handdoeken & theedoeken - 40 graden - Donkere handdoeken - 40 graden - Donkere kleding - 30 of 40 graden - Lichte kleding (geen wit) - 30 of 40 graden - Witte was - meestal 40, soms 60 graden Nieuwe kleding was ik altijd apart.
Ik heb een vraagje aangezien we hier wel een pasr wasexperts hebben. Hoe wassen jullie mooie lingerie? Wat ik dus wel eens heb, bijvoorbeeld een zwart met witte string of rood met wit ik noem maar wat. Het beste is op handwas om de kleuren mooi te houden, maar je wikt ze toch ook schoon hebben. Als ik ze bij de rest in de wasmachine gooi wirdt het snel vaal of de hele string grauw of rood...zoo zonde!!
hier witte was op 60 of 90 beddengoed 60 bonte was (ondergoed theedoeken washandjes handdoeken sokken en werkkleding man) op 60 kleding bont op 30 kleding licht op 30 soms 40
Hier 3 wasmanden, 1 witte, 1 bonte en 1 donkere was. Behalve de witte was was ik alles 30 of 40 gr. Meestal 40. De witte op 60 en 1 keer in de zoveel tijd op 90. Fijne was was ik met speciaal programma 30 graden of koud. En dit ook voor de wolwas. Werkkleding van mijn man gaat apart.
Ik gooi ook alles door elkaar haha. Om mezelf door de eeuwig groeiende stapels was heen te worstelen En dan op 40 graden Soms doe ik es een ander programmaatje , ben er echt niet goed in
Ik doe het ook niet voor de bacterien maar voor het doorlopen van kleuren van bijv zwart-wit gestreepte shirts