hoe doen andere mama's dit?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mona23, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mona23

mona23 Niet meer actief

Ik ga altijd graag wandelen 's middags, maar ons kleintje slaapt niet echt in de wagen. Vaak is het bij thuiskomst nog geen tijd voor een voeding. Normaal komt hij om de 3 á 4 uur, maar na het wandelen voedt ik hem meestal eerder omdat hij zo aan het jengelen blijft. Niks is dan goed, in de wagen laten liggen werkt vaak niet, en in bed leggen ook niet.
    Zo komt mijn hele schema in de war ( wat je een schema kunt noemen met een kleintje). Meestal is dit dan net onder het eten, rond 17.30. Voedt ik hem dan, dan is het weer erg lang tot 22.30 uur voor de laatste voeding. Pff...

Om een lang verhaal kort te maken, hoe doen jullie dit met wandelen en voeden. Graag had ik wat tips

2. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    helpt een tutje hem niet om te sussen (kan natuurlijk zijn dat je dat al geprobeerd hebt of liever niet wilt...)?

3. 078mama

078mama Niet meer actief

Later gaan wandelen? Of misschien een speelritme na het wandelen instellen

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik heb ze dan altijd gewoon een extra voeding gegeven. Wakker en trek is gewoon melk.

En een andere tijd gaan wandelen? Dus om bijv 12 uur laten drinken, dan rond 14.00 uur gaan wandelen, ben je als je 1-1.5 uur wandeld weer thuis rond 15.00-15.30 uur, en ben je sowieso al 3-3.5 uur na de laatste voeding en zit er niet ineens veel korter tussen ofzo.

5. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

of blijven wandelen tot aan je voeding. ;)

6. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ja dat wandelen eindigde hier ook vaak in een drama toen mijn zoontje nog heel klein was. Wat ik op een gegeven moment deed, was het zo uitkienen dat ik vlak voor zijn volgende voeding weer terug thuis was. Dan kon hij een flesje krijgen en daarna naar bed.

7. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Ik probeer het ook zo uit te kienen dat ik nèt voor een volgende voeding pas thuiskom, ik rek het zo lang mogelijk. Want zo lang we maar blijven lopen gaat het goed. Sta ik in de supermarkt iets te lang stil, dan trekt die onderlip al naar beneden :D.

En ik altijd maar denken dat al die moeders buiten zo heerlijk aan het wandelen waren. Maar nee, al die moeders proberen de tijd gewoon te rekken ;).

8. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Zo doe ik het ook.
    Ik geef haar de fles. Rek het zo lang mogelijk om weg te gaan en loop net zolang tot de volgende voeding. Meestal ben ik dan zo`n 3 uur onderweg. Dat gaat hier prima. En na de voeding weer gewoon in bed.

Deel Deze Pagina