Hallo dames Ik heb een vraag ben bijna 27 weken zwanger en heb sinds een paar uur pijn in mijn rechtekant onderin ter hoogte van navel ongeveer en dsn richting zijkant als ik zit vvalt de pijn mee maar zodra ik ga staan lopen of bukken doet het best wel veel pijn herkend iemand dit mischien Dit is mijn derder zwangerschap en heb dit dus nog nooit eerder gehad Als ik het morgen nog heb bel ik zeker de gyn maar mischien herkend iemand dit Sorry als er tijpfouten zijn lig a in bed dus doe dit op de telefoon alvast bedankt
Blinde darm idd... Of misschien galstenen ? of gewoon iets wat bij de zwangerschap hoort ? Ik heb het namelijk zelf ook rond die tijd gehad, toen dachten ze ook blinde darm of galstenen (al moest ik er ook bij overgeven ) maar uiteindelijk niks gevonden en bleek het een gewoon "griepje" Misschien even met een kruik naar bed en als het erger wordt of je hebt morgen nog last dan zou ik idd even naar de HA of gyn bellen! Sterkte!
Misschien bandenpijn??? Kleintje is toch flink aan het groeien. Had het zelf ook aan een kant meer dan aan de andere....
Als je op de pijnlijk plek drukt en het ineens snel los laat doet dit dan pijn (loslaatpijn)?? Dat is namelijk het symptoom voor een blindedarmontsteking.
Dank jewel dames nu ik lig gaat het wel dus even de nacht afwachten en morgenvroeg anders bel ik ook wou eerst al gebeld hebben maar is erg lastig as ze zouden zeggen kom maar want kids liggen te slapen en manlieg ook want die is int chauffeur dus die moet vroeg weg
Hmmm loslaat pijn dus... ik hoop voor je dat het afzwakt maar zou get goed in de gaten houde. Toen ik het had (die pijn) kon ik niet eens meet rechtop lopen. kromp helemaal ineem vd pijn. Elk stapje dreunde wel 10x erger door. Alleen tijdens de spoedoperatie bleek het geen blindedarmobtsteking te zijn maar een grote ontsteking in mijn baarmoeder en eileiders. Kreeg hier toen alleen morfine en ab voor...
Ik hou het heel zeker in de gaten tieb jij dat had was je toen ook zwanger of niet gekukkig was het niet je blindendarm bedank voor je reactie
Nee toen was ik niet zwanger. mooi idd dat het me blindedarm niet was maar ze hebben me wel opengesneden voor niks want die ontstoken baarmoeder en eileiders hadden ze ook op een echo kunnen zien die ze niet gemaakt hadden Achtetaf zeiden ze dat die ontsteking mijn vruchtbaarheid zou hebben aangetast maar nog geen half jaar later was ik zwanger van me dochter
Inderdaad minder dat ze je open hebben moeyen sniden en niet eerst via echo hebben geken wel super fijn dat daarna wel snel zwanger was
Ik had het ook en het de volgende de dag rond heel mijn navel! Ik had gebeld en het hoorde bij banden pijn.
Halli dames vanmorgen was het minder gyn dacht of bandenpijn of kindje ag ergens tegenaan Dus moest me geen zorgen maken bedankt voor jullie,medeleven