Hoe doen/deden jullie het met een tweede??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lauraa, 17 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Hier zit 16 mndtussen de twee oudste.hen een tweedehands duowgen gekocht en inmiddels al weer verkocht. Vond het wel een uitkomst hoor die wagen. Verder heb ik voor nr twee het middagslaapje zsm gelijk gehouden met de eerste zodat ik smiddags twee uurtjes rust had.

Tja en de rest gaat echt vanzelf. Het is wat meer plannen om weg te kunnen tussen de slaapjes door maar als je ongeveer weet wanneer ze wakker worden,meteen voeden schone luier en hop weg. Luiertas stond al in de auto en oudste kreeg vaak een koekje oid in de auto/kinderwagen ipv aan de keukentafel dat scheelde weer tijd. En ja een tweede moet soms net even iets langer wachten op een voeding als je net met je oudste bezig bent maar ook omgekeerd geldt dat natuurlijk. En daar wennen ze echt wel aan. Succes :D

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    R enske vindt het leuk om een zusje te hebben (moest eerst even haar draai vinden, maar ze is heel zonnig van nature, dus het viel echt mee). Mijn man heeft dit keer door een onhandigheid in zijn contract juist heeeeel weinig vakantiedagen, hij heeft maar 1 dag opgenomen. Verder organiseren we het steeds zo dat mijn dag met de twee thuis steeds met een oma of een vriendin ofzo is (dat is maar 1 dag he, kdv gaat gewoon door en ik werkte normaal 4 dagen per week, dus heb 3 kdv dagen en 1 papadag).

Ik denk dat dat het juist makkelijker maakt :) Het zou een stuk zwaarder zijn als ik altijd al tbm was denk ik :)

Onze tweede is ook een stuk grotere slaapkop dan de eerste. 's Nachts om de 2-3 uur nog, maar dat is heel gewoon en gezond bij bv, en we slapen samen, ik ben voedingen gewend gebleven, en vind dit misschien wat vermoeiender maar geniet er vooral veel van.

Deel Deze Pagina