De hema heeft ze wel, in zo'n goedkoper 5-pak, maar de versie met lange mouwen wordt niet in de zomer verkocht. Alle rompers die ik heb zijn van vrij dikke kwaliteit. Zowel voor bij warm weer als om in te slapen zoek ik eigenlijk ook wat dunnere rompers. Wie weet waar ik die kan vinden?
die van de prenatal en zeeman zijn erg dun en vormeloos, ik vind ze er voor ovverdag niet uitzien, maar prima om mee te slapen.
Gisteren simpele witte romper met korte en lange mouw bij de Zeeman gekocht. Ook niet echt duur: 1,80 euro geloof ik. Het is goede kwaliteit. Die 5-packs van de hema vind ik echte slechte kwaliteit hoor...
Ik vind de stretchrompers van Hema heerlijk. Heb een keer lange mouwen rompers gehaald bij Zeeman, wat een ondingen. Heel dikke stof en ze zaten voor geen meter. Nee, ik ben Hema stretchromperfan!
Hai dames, Ben het met jullie eens, de gewone en de strechtrompers van HEMA en die van H en M zijn fijn, maar vind ze te dik en warm dus, de stretch idd wel wat dunner maar door de stretch ook weer warm vind ik. C en A idem trouwens, goeie kwaliteit. Idd de 2-pak van de hema met de ajour-gaatjes zijn ook fijn en iets dunner, maar die hebben ze hier in de zomer ook niet met lange mouwen hoor Ik kijk altijd of ze er liggen Blijft over Zeeman en Prenatal als ik jullie hoor. Ik heb wel wat oude van Prenatal trouwens en die vind ik heel ruim vallen?! En ze Zeeman zijn dus wisselend dik en dun, tja, daar maar eens goed kijken denk ik. Eigenlijk zoek ik dus flutkwaliteit ja, haha. Of juist speciaal dunne katoen oid. Nog meer tips?
Stretch maakt inderdaad ook warm, dat merk ik hier ook. En anders wat duurdere merken? petit bateau? als je kindje smal is past het misschien en is kwalitatief goed en dun. Hier helaas die brede gevallen van de Hema wel nodig.... Charlie
Petit Bateau is mooi dun en je kunt ze nu kopen. Nadeel: ze zijn echt duur. Voordeel: ze gaan eindeloos mee (voor als je nog meer kinderen wil of om door te geven). Oh ja, ze vallen wel smal; je kind moet wel zo gebouwd zijn.
Die van mij zijn wel dik, maar die heb ik in een ander seizoen gekocht, misschien dat ze dat wisselen? toch maar eens kijken daar dan. @Petit bateau, hmm, duur, ik koop er liever veel en we gaan niet voor een tweede. Maar dank voor de tip, als ik niets anders vind kan ik daar nog op uit.
Kan het me helemaal voorstellen. Ik had er een paar in een tas 'doorgeefkleding' en ze bleken mijn dochter perfect te passen, dus heb ik er nog 3 bij gekocht, maar ze draagt ook andere rompers.
isi mini wikkelrompertjes! ik vind ze heerlijk, goede kwaliteit en ook niet te dik. ze passen hidde goed. bij de babyplanet te koop
Ik vind die van de Hema erg fijn, en niet te dik. En ze zijn lekker stretch, dus zit lekker bij je kindje....
Idd die van petit bateau zijn erg fijn en de meeste zijn ook dun. Hier gebruik ik ze ook omdat mijn dochtertje vrij smal is.