Alles in 1 pakket!

Discussie in 'De lounge' gestart door butterfly1984, 20 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Hallo,

wij zitten nu met internet en bellen bij kpn, voorheen hetnet.
    nu vind ik het bellen best duur bij kpn en we zijn nu op zoek naar een alles in 1 pakket.

Ik zie door het bomen het bos niet meer en zou graag jullie meningen willen over verschillende providers.
    Upc zit hier niet en tele2 ook niet.Wel internet maar geen tv.
    Ook moet er een optie zijn om babytv er bij te bestellen.

Alvast bedankt voor de medewerking.

Ook graag de prijzen erbij vermelden

2. tulip

tulip Niet meer actief

ok, hier gaat veel commentaar op komen denk, maar vooruit:D wij hebben ziggo. Nooit geen problemen, goede ontvangst enz. Idd ook baby tv erbij.

De prijs moet ik je even schuldig blijven, zal het vanavond even aan vriendlief vragen.:)

3. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ze hebben nu bij ziggo overstap weken. Misschien daar eens kijken, hebben ze allerlei alles-in-1-pakketten.

Hier ook ziggo, en ook nog nooit problemen gehad ofzo!

4. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook ziggo en zon alles in 1 pakket. Betaal voor internet, tv en telefoon 40 euro en daarbij op komen dan de belkosten nog. Eigenlijk bijna nooit problemen met Ziggo gehad. Hier trouwens geen extra zenders voor de tv genomen.

Scheelt dat het werk van mijn vriend onze internetkosten betalen :D dus dat is alweer 20 euro minder.

5. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik heb ook ziggo alles in 1 en ook geen problemen mee.

Wij hebben de snelste internet verbinding onbeperkt bellen naar alle vaste nr's in NL en extra pakketten erbij en betalen 80 euro best veel ( Maar als je zo'n standaard pakket neemt is hij goedkoper)

6. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik wacht tot UPC hier komt (en het iets betaalbaarder is ;) )

7. miffy11

miffy11 Niet meer actief

wij hebben kpn los internet, en los digitenne. kreeg vd week ook al een brief binnen of ik niet liever alles in een heb, dat wil ik ook wel, maar twijfel ook nog een beetje over de prijs. vervelende is dat ik nog wel 1.5 jaar aan een contract zit bij kpn, en dus alleen binnen kpn kan overstappen.

ben wel een beetje gaan informeren verder, mocht ik nu helemaal op nieuw kiezen, zou ik ook voor ziggo gaan.

8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hier ook ziggo alles in een.

Ongeveer 50 euro per maand. Internet wel de langzaamste,telefoon en digitalen en analoog. Je kunt idd bij de telefoon voor een tientje gratis bellen door heel nederland uitgezonderd de 06 en 0900 nummers natuurlijk. Dat heb ik er af gehaald. Waarom nou veel mensen in mijn omgeving hebben ook ziggo dan bel je zowisos gratis onderling en daar bij heb ik een mobiel abonement en daar bel ik de 06 nummers mee.En heb wel babytv en zo er bij dat is dus voor 9.95 extra zit al in de 50 euro die ik vertelde en heb dan veel extra kanalen.

9. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Hier ook ziggo. Goedkoopste pakket ergens tussen €40 en €50. Weet het niet precies.
    Heb overigens nooit problemen gehad.
    Ik heb gekeken voor goedkopere opties, maar die heb ik hier nog niet kunnen vinden.

10. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    hier telfort bellen en internetten voor 30,- per maand en onbeperkt bellen naar alle vaste nr in nedelsand. en tv van kpn digitenne. maar geen baby tv maar wel eredevisie live. en dat kost 18 euro per maand.

volgens mij heeft telfort ook wel alles in 1 paketten maar weet niet of ze er ook extra kanalen bij aanbieden. succes met de zoektocht!

11. tulip

tulip Niet meer actief

haha en ik maar denken dat iedereen ziggo niks zou vinden.:D

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Wij hebben Ziggo en het bevalt ons heel goed.
    Voorheen hadden we Orange/Online en hier hadden we vaak "problemen" mee, slechte of géén verbinding.
    We betalen zo'n €55,- per maand.

13. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Nog even m.b.t. babytv: ze hebben vanaf a.s. babytv-dvd's in de aanbieding bij de Aldi.

14. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Bij ziggo hebben we alleen tv op moment met babytv, kost zo'n 26 euro.
    Dan kpn internet en bellen, 35 euro.
    Kom je op 51euro.
    Je hebt bij ziggo alles in 1 pakket voor hetzelfde geld.
    Alleen eens kijken of bellen goedkoper is van ziggo.

15. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ik ben ook op zoek naar een alles in 1 pakket. Wij hebben nu bellen en internetten via online en ik kan je zeggen, een vreselijke maatschappij!! Eerst heel veel problemen gehad met de telefoon daarna met internet. Nu loopt eigenlijk alles en heb nu 2x geprobeerd te bellen om een alles in 1 pakket. Tot 2x toe ligt hun systeem eruit en zouden ze me terug bellen, nou niet dus. Ik ga zeker niet meer bij online en stap ik over naar misschien wel ziggo!!

Deel Deze Pagina