Ik draag nu sinds deze week een zwangerschapsjeans (noppies) omdat mijn buik onder de navel te dik word voor gewone broeken. Maar bij de taile is de broek nog te ruim waardoor hij steeds afzakt er zitten lussen voor een riem op hoogte van de heupen dus draag ik een riem. Maar als ik ga zitten knelt de riem precies op de hoogte waar de buik wat dikker is nu. Ik weet even niet hoe ik dat nou moet hebben, gewone broeken kan ik de gulp niet van dicht krijgen en ik vind het niet leuk om met een elastiek er tussen en de gulp open te fietsen want ik doe alles op de fiets. Ik wil geen joggingbroeken dragen want ik draag altijd een jeans. Hoe hebben julie dat?
bij mijn positiebroeken zit er aan de bovenkant een elastiek die je strakker kunt zetten met een knoopje. als dat bij jou niet zo is, zou ik toch emt een elastiek tussen de knoop gaan werken, alleen dan een lang shirt aan. succes! overigens haat ik positiespijkerbroeken, zitten voor geen meter
kan je niet kijken dat als je die broeken met elastiek /of je zwangerschapsbroeken aan heb dat je er en buikband over heen draagt doe ik ook ik bn nu 11 weekjes zwanger en pas mijn gewone kleren idd ook niet meer en los het op die manier op
Herkenbaar..... als ik zit dan zit die riem ook niet lekker. Ik wilde mijn spijkerbroek van Noppies daarom niet meer zo vaak aan, krijg er buikpijn van. Nu heb ik ontdekt dat een leuke sjaal (heel modieus) ook goed dienst doet als riem. Zit een stuk zachter. Misschien kan je er wat mee!
Ik draag altijd positiebroeken die aan de bovenkant geheel stretch zijn. Het zijn leuke broeken, dus geen joggingbroeken. Prenatal heeft ze vaak. Jeans kon ik altijd pas later dragen. Je kan ook je oude jeans dragen met een elastiekje tussen het knoopsgat en daaroverheen een lang shirt of een buikband
Bedankt dames, voor de tips! Natuurlijk draag ik er iets over als ik met mn gulp open rond loop! maar het tocht tijdens fietsen en het geeft me een niet zo prettig gevoel dat mijn gulp open staat, en als ik ga zitten kneld de onderkant van die gulp vlak boven het schaambeen. De sjaal ga ik meteen uittesten! en inderdaad er zijn ook van die positie stretch broeken, helaas is hier geen prenatal en missetam heeft alleen die broeken in hagelwit of zwart. De hagelwitte heb ik al gekocht voor de zomer, maar ik ben benieuwd hoelang ik die zo mooi wit kan houden
Mijn zwangerschapsbroeken hebben bijna allemaal zo'n elastiek die je strakker kan zetten. Ik heb broeken van Miss Etam met zo'n hoge band, 1 met een buik inzet. En een hoge spijkerbroek ook met elastiek die je kan verstellen. En ze zitten echt heerlijk.
Ik heb al mijn spijkerbroeken bij H&M vandaan, daar zit zeg maar een buikband aan vast. Ze zitten heerlijk, zien er super uit en zijn nog betaalbaar ook.
mijn spijkerbroek zakt nog steeds af... zitten wel van die elastiekjes in die je strakker enzo kan zetten (of wijder natuurlijk...) heb hem nog steeds op een vrij kleine stand.. maar blijft zakken... waardeloos dus. zit overigens geen elastiekeband aan. Heb nu een linnenbroek gekocht bij de H&M met een elastieke band, die is echt geweldig... maar voor een beginnend buikje ook weer niet, want daar kan het elastiek niet strakker geezt worden. Wat ik in het begin deed, was een gewoon elastiekje tussen de knoop en knoopsgat van mijn gewonen broeken en dan iets langs erover heen.... zat prima en niemand zag het!
Lastig hè, die broeken?! Ik kon al heel snel niet meer in mijn normale spijkerbroeken en heb al bij een week of 9 een aantal zwangerschapsbroeken gekocht. Heeft eerst prima gezeten, maar nu mijn baarmoeder hoger komt, zitten ze wat minder. Dit zijn trouwens broeken zonder groot elastiek aan de bovenkant, maar wel met elastiek in de rand wat je strakker of losser kan doen. Sinds gister ben ik er achter dat de beeb het ook niet lekker vindt zitten. De broekrand zit precies over hem/haar en aangezien hij/zij volgens de verloskundige heel dicht aan de "oppervlakte" zit...... Sinds gister voel ik als ik ga zitten, met mijn broek dicht, steeds trapjes ofzo tegen mijn broek! Hihi... loop dus nu steeds met een open broek rond!
ik zit hier ook met een broeken probleem...m'n gewone broeken zitten niet echt lekker meer, en positie broeken zijn nog te groot....hihi ik zit er nu net tussen in! maar hopen dat m'n buikje lekker gaat groeien dat ze beter zitten ! @siesje, leuk wij zijn ongeveer even ver! groetjes Lonneke
Het lekkerste zijn broeken of rokjes met een lage zachte band want die hogere banden die aan veel broeken zitten gaan dan net weer drukken ter hoogte van waar je maag toch al niet zo lekker omhoog geplet zit...drama...geef mij mijn joggingbroek maar... Groetjes, M
Ik heb mijn spijkerpositiebroek ritueel verbrand. Wat een onding. Heb het meest plezier gehad van een soort joggingpositiebroek van de Prenatal en een hele simpele zwarte positiebroek van Promiss. Die had een hele hoge band. In het begin sloeg ik die dubbel, later met een grotere buik had ik die band echt nodig. Was zachte stof en dat zit toch het allerlekkerst.
Tja herkenbaar probleem al zit er op diverse plaatsen lusjes knoopjes en stiekjes in, zakken doet hij altijd wel ietsjes. Ik heb voor deze zomer dus maar wat rokjes gekocht met elastieken bovenkant en van katoen. Zitten heerlijk en van noppies hebben ze dit jaar hele leuke modelletjes.
ik heb helemaal geen positie broek omdat ik over de zomer maanden rond loop met een toeyer heb ik 2 leggins gekocht en bij ms 2 tuniekjes. zo kom ik de zomer wel door. want bij de eerste zwangerschap had ik wel een broek maar die zar inderdaad niet lekker. groetjes sandra
ik laat knoopsgatenelastiek en boordstof in mn bestaande broeken zetten zodat ik nog niet aan de zwangerschapsbroeken hoef ,deze zitten op dit moment nog niet echt lekker verders heb ik een pakje verstelknopen gekocht die je op je spijkerbroek kunt zetten zodat je ook weer wat meer ademsruimte krijgt
Monique, in Heerenveen (is vlakbij) is Z.E.I. lifestyle.. ik heb er al een heleboel geld uitgegeven, maar de kleding, ook hele mooie stoere spijkerbroeken, zit gigantisch lekker.
spijkerbroek zat echt nergens naar nee, dat klopt. Ik heb bij 12 wkn een noppies broek gekocht, laag model, omdat ik die lange hoge dingen maar niks vond. Later nog een bijgekocht, want ik vond ze wel super zitten, en ik heb ze gedragen totdat mijn buik te groot werd (wk 36) en de broek daardoor niet echt lekker meer zat.
Ik heb ook de positiebroeken van H&M, maar draag ze ook met een riem (wel losjes), en ze zitten heerlijk! Moet zeggen omdat het lagere modellen zijn knellen ze niet bij het zitten wel bij het bukken. Had er ook eentje gekocht bij de prenatal met zo een elastiek, maar die zit mij weer voor geen meter.