wat een dag

Discussion in 'Zwangerschap' started by dorisn, Jan 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    ik moet ff van me af zeuren, ik trek het allemaal ff niet meer.
    vandaag zouden we eigenlijk naar fc utrecht gaan, mn vriend had een heleboel gedaan voor een feest daar en als bedankje mochten we naar een wedstrijd komen kijken. heb ik weer het geluk dat ik vorige week een veel te drukke week heb gehad en gisteren hebben we vrienden helpen verhuizen en een bedrijfs feest gehad. veel te veel gedaan dus. nu kan ik door mn bi niet alles meer zo goed als ik dat kon dus had ik besloten om maar niet mee te gaan naar utrecht omdat ik komende week weer een mega drukke week heb en ik het niet vind kunnen dat ik morgen niet kan werken als ik zelf veel te druk ben geweest met dingen die niet echt nodig zijn. blijkt nu dat er van alles geregeld is voor ons en dat ik er eigenlijk wel bij had moeten zijn. lekker dan. ik natuurlijk weer helemaal over de zeik want zo gaat het iedere keer als ik heel druk ben geweest. nu zit vriend lief bij het voetbal (tis nu rust en ze staan met 2-0 achter) en ik zit weer fijn thuis met een kat die denkt dat ie de baas is. is het al volgende week zaterdag? dan heb ik tenminste niks te doen.
    tis een beetje een lang verhaal geworden maar ik moest het ff kwijt.
    liefs doris

2. Djam

Djam Actief lid

Aug 2, 2007
    284
    0
    0
    Maasdijk
    Het valt allemaal niet mee, het druk hebben en dan ook nog eens proberen genoeg rust te krijgen i.v.m je bi. Mijn mannetje gaat vaak schaatsen op zondag met vrienden, nu dus ook. Ik zit hier maar een beetje want ik kan niks. Ik kijk er echt naar uit dat ik ook weer de dingen kan doen waar ik zelf zin in heb zonder rekening te houden met de bi. Ik wordt er soms echt boos om, het lijkt soms of iedereen maar lekker zijn ding kan doen en jij de enige bent die overal maar rekening mee moet houden. Het is een troost om te lezen dat er meerdere in hetzelfde schuitje zitten. Sterkte.

Liefs Mariska

3. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

Apr 20, 2007
    3,151
    0
    36
    Ja soms moet je keuzes maken, hoe moeilijk en vervelend het ook is.
    Snap best dat je baald hoor, maar het is niet anders.. Je lichaam geeft duidelijk aan of het te veel is of niet.

4. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    bah, had net mn vriend aan de telefoon en die vertelde dat het eigenlijk de bedoeling was dat we samen uit eten gingen en daarna nog naar de schouwburg. hartstikke leuk allemaal maar dat gaat vandaag niet. jammer genoeg begreep mn vriend niet gelijk waarom het niet ging. kon ik dat ook nog eens gaan uitleggen, want het is niet dat ik niet wil maar ik moet morgen ook nog werken dus als ik vandaag niet rustig aan doe kan ik het morgen vergeten op mn werk. en ik denk dat ze daar niet zo vrolijk van worden. was dus net weer helemaal over de zeik. nu gaat mn vriend vragen of het niet een andere keer kan. ben benieuwd.
    liefs doris

5. BoBam

BoBam Niet meer actief

dat is balen! Nou ik hoop voor je dat het een andere keer kan!

Share This Page