hoe doen jullie alles?

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 27 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Ik moest er in het begin echt aan wennen,ik dacht dat mijn hoofd overliep,maar ik moet zeggen dat het nu wel gaat,mijn oudste zit nu ook dan op school,maar toen jaimy net geboren was en noel ook nog thuis was,en die sliep niet meer overdag hoor,probeerde ik zoveel mogelijk in de avonden te doen als ze op bed lagen,want overdag lukte dat gewoon niet.

Nu werk ik in de late middag tot vroeg in de avond en dan heb ik echt geen puf meer hoor,dus dan doe ik het overdag,ik ben net om 10.00 begonnen en ben nu klaar met de hele beneden verdieping en in het weekend pak ik altijd boven als Mart thuis is,als die moet werken dan vraag ik of mijn moeder even op de kids wil passen dat ik de 2 bovenverdiepingen kan doen,anders lukt dat echt niet.

En meid ,nu is mijn huis schoon en als daalijk de kleine weer beneden is en noel komt uit school dan is het om 16.00 weer een grote bende als ik dan thuis kom van mijn werk om 19.00 is er niets meer van te zien,eerst ging ik dan weer alles doen maar dat ben ik afgeleerd.

Dus maak je daar niet druk om meid je vind je draai daar vanzelf in,heb ik ook gevonden

Deel Deze Pagina