Helaas heeft onze auto het afgelopen donderdag begeven Hij is opzich nog wel te maken, maar aangezien dat we al behoorlijk omkosten hebben gehad aan deze auto laten we hem niet niet meer maken. Het gaat veel te veel geld kosten omdat onze auto niet meer de nieuwste is. Dus we zijn nu op zoek naar een andere auto. Nu zitten wij een beetje te twijfelen tussen een volkswagen golf plus of een volkswagen touran. Heeft iemand hier zo'n auto? Zoja? Wat zijn jullie ervaringen bij deze een van deze auto's? Want we komen er maar niet uit. Dus ben benieuwd of iemand hier mij postive verhalen kan vertellen over 1 van deze auto's.
Golf Plus heeft veel problemen met de koppeling/koppelingplaten en de carterpan, niet schrikbarend erg maar wel een opletpuntje. Touran is een prima auto, vind hem alleen wat zweverig rijden, heb die als leenauto gehad. Alleen kan dat ook liggen aan dat mijn 206 geen vering meer heeft en die dus knettershard op de weg ligt, en ik dat gewend ben. Succes!
Nou we zijn gisteren op autojacht geweest. En nu zijn we bij een hele andere auto uitgekomen. We hebben nog niks gekocht, we moeten natuurlijk eerst nog even rondkijken of we nog meer zien. Maar het gaat om de Nissan Qashqai automaat. We hebben gisteren een proefritje mogen maken, maar jeetje wat rijden die auto's fijn zeg. Zijn hier nog meer Nissan Qashqai rijders?
Wij hebben een Touran en dat is de beste aankoop die we ooit gedaan hebben. Zeker nu we 3 kids hebben.
Senninha Dat is echt super fijn om te lezen. We hebben er eentje op het oog, moeten even ons mailtje afwachten
Ik heb vorig jaar een vw touran gekocht (2e hands) maar zo goed als nieuw eigenlijk en ik vind het echt een heerlijke auto. Ben er nog steeds helemaal weg van. Lekkere hoge instap en genoeg opbergvakjes. Dus ik ben er alleen maar positief over en gelukkig is de auto motorisch 100 procent in orde.
Ik ben zo blij dat ik hier positvive verhalen lees. Wij hebben er eentje op internet zien staan, ik ben benieuwd of er gereageert wordt door dat autobedrijf.
Wij hebben even overwogen om een nieuwe wagen te kopen toen we wisten dat we zwanger waren. Wij hebben nu een vw bora van ondertussen 10 jaar maar er scheelt gelukkig nog niets aan! Mijn ouders hebben een golf plus en mijn vader wilde eigenlijk een nieuwe wagen kopen en dan konden wij de hunne overkopen. Maar hetgeen mij het meest heeft tegengehouden is de grootte van de koffer. Golf Plus heeft een vrij klein koffer. Je hebt heel veel beenruimte achteraan enzo, je kan de achterbanken naar voren schuiven, maar de kofferruimte blijft vrij klein. Wij hebben gisteren eens in een foldertje gekeken en onze volgende zou een vw touran worden. Wel occassie. Twijfelden al lang tussen een golf variant en touran, maar de touran lijkt ons fijner. Verbruik ligt wel iets hoger dan een golf variant, maar dat komt ook wel omdat de touran in hoogte hoger is dan een golf. Succes met de zoektocht!