hoe doen jullie dames het per maand?

Discussie in 'De lounge' gestart door music4life, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missyb

missyb Niet meer actief

Wij zijn ong 75 euro per maand kwijt voor vlees,pot/vries groenten,pasta's,pizza etc.
    Bij de jumbo pampers,wasmiddel (met de bonnen van lekker leven) en de rest voor ong 30 euro.

Dan zijn we nog 20 euro kwijt per week aan brood,vla/yoghurt,vers fruit/groente en patat bij de snackbar.

Dan komen we ongeveer op 190 euro kwijt per maand
    voor 3 personen en een kat.

Ik ben nu echt op koopjes jagen dus het bedrag is met dik 100 euro naar beneden gegaan.

2. malleboe

malleboe Actief lid

15 okt 2008
    388
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Zo doe ik het ook!

3. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    Wij doen voor ongeveer 90 euro per week boodschappen, soms wat meer , soms want minder. We bezuinigen niet op boodschappen, maar het hoeft ook niet te overdreven!

We hebben een gezamelijke rekening waar we alle vaste lasten en de boodschappen van betalen. Boodschappen pinnen we gewoon.

4. MamavanSamia

MamavanSamia Actief lid

2 jan 2008
    344
    0
    0
    Medewerker Rabobank
    Breda
    wij hebben het ook weleens geprobeerd om erop te letten maar dat is toch echt niks voor ons! Ik hou ervan om lekker uitgebreid te koken en doe dagelijks boodschappen. dan ben ik ongeveer 20 a 25 euro kwijt! en dan heb ik echt bijna niks van snoep ofzo!

5. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Wij hebben het op dit moment niet heel breed, dus ik moet ook een beetje uitkijken hoe ik het geld indeel. Ik kan mezelf heel goed beheersen en koop eigenlijk nooit overbodige dingen. Ik doe een paar keer per week wat kleine boodschapjes zodat ik het te voet kan doen samen met de kleine. Ik maak er altijd een leuk uitje van zo krijg ik geen hekel aan boodschappen doen haha..
    Ik pin in de winkel, maar ik weet van mezelf ook dat ik geen onnodig geld verkwist aan bijvoorbeeld lekkere dingen. Natuurlijk koop ik wel lekkere dingen, maar ik geniet met mate..

6. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik pin of soms betaal ik met maaltijdcheques

7. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Wij hebben twee rekeningen: een waar de vaste lasten van af gaan, en een rekening waar we de boodschappen, brandstof en alle extra's van betalen. Zodra onze salarissen zijn gestort, kijk ik welke lasten en incidentele kosten er die maand van af moeten (dat heb ik in een wordbestandje staan). Dat bedrag laat ik op de hoofdrekening staan. De rest wordt verdeeld over de spaarrekening en de boodschappenrekening.
    Ik denk dat wij ongeveer 100 euro per week aan boodschappen kwijt zijn. Aan extra's (babyspullen, kleding, uitgaan, spulletjes voor het huis etc.) en de auto geven wij veel meer uit in ieder geval...té veel vind ik zelf. We zouden veel meer kunnen sparen als we beter ons best zouden doen...zonde.

Deel Deze Pagina