Lieve mensen, Zondag morgen werd ik wakker met ontzettende buikpijn. Ik ben toen gelijk naar het toilet gegaan omdat ik dacht dat dat de oorzaak zou zijn. Ook werd ik bezweet wakker. Toen ik een min of 2 op het toilet zat werd ik ineens ontzettend duizelig en begon heel erg te zweten. Ik heb dat nog nooit eerder gehad Ik ben er toen snel afgegaan omdat ik op de bank wou gaan liggen, maar halverwege de keuken, viel ik al het ware een beetje flauw. Ik viel in ieder geval op de grond. Toen het weer een beetje minder was, ging ik weer naar het toilet, en kreeg hetzelfde. Toen heb ik het gered bij mijn bed te komen. Een minuut of 10 later ging het weer. Ik heb toen 2 paracetamol genomen en ben gewoon naar mijn werk gegaan. Rond een uur of 3 werd ik weer een beetje draaierig. Niks ernstigs verder. Maar vanmorgen werd ik weer wakker met buikpijn. Veel minder als gisteren. Sinds gisteravond heb ik het gevoel dat ik een opgezette buik heb. En heb ik nog steeds een beetje krampen. Het voelt als menstruatiekrampen alleen zijn ze minder erg. Ik zou vandaag ongesteld worden maar ben het nog steeds niet. Ik ben ook ontzettend moe en heb last van mijn rug. Weet iemand misschien wat dit is? Of dat dit te maken heeft met een zwangerschap? Ik weet namelijk niet wat de eerste symptomen zijn. Alle hulp is welkom!
Lieve Bijtjuh, ik snap dat je heel erg geschrokken bent, maar je moet mensen even de tijd geven om te antwoorden, voordat je er meerdere topics over gaat openen. je klachten klinken heel erg als wat een "vagale reactie" heet. Als je pijn in je buik hebt, raakt er een zenuw geprikkeld die ervoor zorgt dat je bloedvate open gaan staan (je zweet) en je hartslag even wat trager wordt. Daardoor wordt je wat duizelig en val je flauw. Doordat het extra snel ontstaat als je perst gebeurt het vaak als mensen met buikpijn op de wc zitten. Het kan verschillende oorzaken hebben, van buikgriep, tot blaasonsteking. Van obstipatie tot zwangerschap. Heb niet je andere topic/berichten helemaal gelezen, maar zou je wat cyclus en onbeschermde sex betreft zwanger kunnen zijn? Als je buikpijn houdt of koorts hebt moet je even naar je huisarts gaan! Sterkte meid.
5 Onderwerpen! Lijkt me een beetje overdreven. Misschien dat de modjes er enkele kunnen sluiten? Is er dan een reden om aan te nemen dat je zwanger bent? Vergeten pil of zo?
bijtje ontdanks dat je geschrokken bent hoef je er geen 5 te openen. je hebt mij nog ge-pb't en volgens mij heb je alles gevraagd wat je wilde weten. ik heb je overal antwoord op gegeven, en vervolgens open je er 5 niet echt logisch.
Hihi 5 x Ze is net nieuw, misschien wist ze gewoon nog niet hoe het werkt... Heb gisteravond al gereageerd in je topic in de lounge... Heb je al een testje gehaald?
ben ook wel beneiwd wat het is,... heb in de lounge ook mee gelezen en gereageert dus ik blijf mee lezen ben benieuwd
Kijk meid we kunnen zeggen dat je zwanger bent. We kunnen zeggen dat je ene blinde darm ontsteking heb. We weten het gewoon weg niet! Stap naar de Ha dan heb je gelijkduidelijkheid! Wij kunnen niet voor je bepalen wat het is! Wij zien je niet wij horen je niet snap je een beetje mijn strekking? Iedereen lopt dan te zeggen misshien ben je zwanger... Maar dat is onterecht paniek zaaien voor jou! Of het is dan onterecht paniek OPZOEKEN. Maak een afspraak en de doktor weet meer als ons succes meid
Ik heb zelf ook op je topic in de lounge gereageerd, en vroeg me af of je al een test hebt gedaan? Of ben je al bij je huisarts geweest?
Tiens, ze is twee uur geleden nog online geweest, maar geen teken van leven meer. : Hopelijk ben je ondertussen gewoon al langs je huisarts gegaan!
sorry voor het wachten dames.. heb het de laatste week een beetje druk gehad. Toetsweek werk etc. Ben inderdaad een enkele keer online geweest om even snel te kijken. Maar ik zal jullie verlossen: Ben (helaas) ongesteld geworden maar heb voor morgen een afspraak met de huisarts. Toch maar even laten nakijken. Grote kans op bloedarmoede of pfeifer. Maar ik laat het weten! In ieder geval iedereen bedankt voor de reactie. Liefs Laura