Heeft iemand van jullie ervaring met de kleding van just small? Ik ben vast een beetje aan het rond kijken voor leuke kleertjes voor het najaar/ winter en heb van just small wel wat leuke dingen gezien. Heb alleen een behoorlijk dikkertje dus moet niet te strak zitten dus vroeg me af hoe het valt?
Ik vind het groot vallen. Heb gisteren maat 86 binnen gehad voor van het najaar en heb het bovenop Z8 maat 86 gelegd en het valt hetzelfde. Zoontje zit nu in 80.
Heb niet veel van dat merk gehad maar vond dat het zijn naam eer aan deed, vooral erg smal. Toen hij in 56 zat shirt 62 geprobeerd, lengte was lang maar breedte ging echt niet. Ook flinke kerel hier, houdt erg van mama's melk
Mijn zoontje zit volgt de +1,5 lijn. Is nu iets van 83 cm en 12,5Kg Heb een foto toegevoegd van een Z8 shirt en een Just small shirt beide maat 86
Small😁. Perfect voor mijn kleine smalle ventje! Justsmall Dirkje zeeman en wibra zijn normaal vallende kleding voor hem. Maar maatje 62/68 bij 16 maanden zegt genoeg denk ik☺️. (Overigens niet alles is mooi small je hebt van alle 4 ook kleding stukken die breder vallen)
Ik vond het goed vallen, maar zoontje was/is dan ook echt smal. Ik denk dat als je echt een flink kindje hebt dat het dan wel strak zit..
Hier 1 keer een shirtje gehad, ik meen in maat 62, maar ik weet nog goed dat hij qua lengte bijna tot z'n knieƫn kwam en toen om z'n buik al strak zat en nou was mijn zoontje wel goed op gewicht, maar zeker geen dikke baby. Dus hier ook de ervaring dat het lang en smal valt, ik zou het niet snel weer kopen voor mijn gemiddelde mannetje.