Wie weet hoe dit zit?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by 2mam2, Oct 21, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

Feb 16, 2015
    1,088
    0
    0
    Ik weet niet of het hier goed staat, maar ik zou even niet weten waar anders.
    Ik heb een vraag over automatische aanmelding bij het consultatiebureau.

Bij onze eerste twee kinderen gingen we naar een consultatiebureau dat ons goed beviel. Daarna verhuisden wij naar een andere woonplaats en het consultatiebureau waar we toen naartoe gingen beviel helemaal niet. Wij hebben hier erg negatieve ervaring mee en onze kinderen gaan hier dan ook al een tijd niet meer heen.

Nu is er een derde op komst en wat ik weet wordt de baby automatisch weer aangemeld bij het dichtstbijzijndste consultatiebureau en komen ze dan na 2 weken op huis bezoek etc.
    Nu zal deze baby automatisch door de gemeente dus weer worden aangemeld bij dat CB en zullen zij dus weer op huisbezoek komen etc. Echter zitten wij hier helemaal niet op te wachten en hebben wij een ander consultatiebureau op het oog waar wij graag heen zouden willen gaan. Wij willen dus eigenlijk die hele aanmelding niet bij dat CB hier in de buurt.

Kan ik dit van te voren al regelen met de gemeente oid dat de aanmelding bij dat andere consultatiebureau komt of wie heeft hier meer verstand van?

2. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,292
    10,263
    113
    Ik zou de gemeente bellen, als ze je al aanmelden ben je langer bezig.

3. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Ik zou ook even bellen om het nu te regelen.
    Hou er wel rekening mee dat het niet kan. Mijn vriendin heeft het in onze woonplaatst geprobeerd, maar zij kon niet switchen.

Share This Page