Zooo Eenkennig

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jewel22, 6 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijn dochtertje van 4 maanden heeft sinds een week last van eenkennigheid..en niet een beetje..ze wilt alleen maar bij mij en mn vriend en er hoeft maar iemand anders in de kinderwagenbak te kijken en ze krijst het uit..laat staan dat iemand anders haar vasthoud..ik vind het voor mezelf natuurlijk geen probleem ik ben blij dat ze aangeeft wat ze fijn vind en wat niet maar is dit niet ontzettend vroeg?en kan hier een andere oorzaak voor zijn?ik vind het zo zielig dat ze zo snel overstuur raakt of is het gewoon een meisje met een eigen willetje?

2. veertje

veertje Fanatiek lid

Stijn had dit ook 2 weken terug maar gelukkig duurde het maar 2 dagen, ik heb ook geen idee waar het aan gelegen heeft..

Groetjes Vera

3. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Lieve begint het nu te krijgen.
    Moeilijk is dat he!
    Je wilt je kindje graag bij je hebben dan maar ze moeten toch leren dat mama en papa in de buurt zijn en andere mensen niet eng zijn.
    Zo zat ik vorige week op een verjaardag en Lieve zat bij mijn oma op schoot.
    Huilen,krijsen...Schrok me dood!
    Eenmaal weer bij mij op schoot was ze stil en was ze tegen me aan in slaap gevallen.
    Toen ze wakker was ging ze even bij mn opa op schoot en hup,weer huilen en eenmaal weer bij mij was ze stil.
    HEt hoort er eenmaal bij maar vindt het zo zielig voor die kleintjes!

4. safian78

safian78 Actief lid

26 jan 2006
    428
    0
    0
    Het lijkt me ook sneu voor de opa's en oma's! Die hebben het beste voor met hun kleinkindje en dan willen ze niet bij hun op schoot, best jammer dat ze daar last van krijgen, maar voor de moeder lijkt het me wel weer lekker.... ben je toch trots dan ze bij jou stil zijn....

5. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

3 feb 2007
    760
    0
    16
    het hoort er eenmaal bij, alle kinderen krijgen deze periode toch? en ik zou er geen probleem van maken, het gaat vanzelf weer over.
    Gewoon aan toegeven is mijn advies, als ik die mag geven
    ik vind het zelf niet sneu overigens voor andere mensen, iedereen kan zich toch indenken dat baby's eenkennig worden, daar moeten ze dan maar even rekening mee houden tot het voorbij is ;)

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Eline, normaal krijgen babys het pas rond 8 maanden, maar Iman had het ook al vanaf 4 maanden... Als in de supermarkt iemand naar haar keek was ze de rest van de dag overstuur :(
    Ik heb er ook gewoon aan toegegeven, helaas dan maar niet bij iemand op schoot... Toen ze 9 maanden werd is het 2 weken over geweest, ik was zo opgelucht... En toen kwam het dubbel zo hard terug :( ...

7. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hey eline...
    noa heeft het ook met fases gehad..
    ook met 4 maanden, dat is weer weggegaan, toen weer ff met 6 maanden, ook weer weggegaan, en nu begint 't weer te komen...

ik zou me niet heel druk maken, tis voor je kleine ook een nieuwe wereld, en jou en je vriend kent ze 't best :D

xxx voor jou en mali

8. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

4 dec 2006
    733
    1
    0
    Fienne heeft het nog steeds niet. Ik dacht dat het pas rond een maand of 10 kwam..

9. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Alyssa heeft er ook soms last van... gewoon aan toe geven, gaat allemaal weer over..

Deel Deze Pagina