Haha mijn vriend en ik hebben gisteren zo gelachen. Mijn zoontje staat al een hele tijd in de box (best wel stevig) allerlei toeren uithalen om toch maar een handje vast te hebben aan de spijltjes en toch je speelgoed op kunnen rapen en zo. Gisteren had hij een leeg flesje (halve liter) in zijn hand en dat wilde hij overpakken in zijn andere handje. Hij schrok zich rot toen hij besefte dat hij 2 handjes los had en greep snel weer het spijltje vast. Dat koppie daarna toen hij mij aankeek was echt onbeschrijfelijk. "had je dat gezien mama?" Je zag het hem denken.... Hij moest er zelf om lachen. Ik was wel heel trots op hem!
Wat schattig! Mijn dochtertje vandaag heel even voor het eerst. Ik wilde haar uit de box pakken maar had haar nog niet vast, toen liet ze de spijlen al los en ze stond helemaal goed. Toen schrok ze ook en pakte gauw de spijlen weer.......
Wat leuk! Mijn dochter heeft zich vandaag voor het eerst echt omhoog getrokken aan de bank. Deed ze eerst ook wel, maar ze trok zich omhoog tot ze op haar knietjes zat. En nu stond ze echt op haar voetjes.
Ja ik zag het! Volgens mij een populaire dag, want volgens mij is er nog iemand op die dag bevallen... Ik was er om 15.08 vanaf.... en jij?
Onze dochter gaat sinds kort ook zelf staan, maar zij heeft juist niet door dat ze vast moet blijven houden wil ze niet vallen.. Ze gaat staan, draait zich om en wil meteen aanlopen, maar helaas dat gaat nog niet..dus dan valt ze weer om..