hoe doen jullie dat, maken van warme maaltijden? iedere dag? voorraad vriezen?

Discussie in 'Voeding' gestart door mptje, 22 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. floppie888

floppie888 Bekend lid

3 sep 2014
    793
    549
    93
    Ik maak meestal voor 2 dagen. Meestal verse groenten of diepvries met pasta, couscous of bulgur. Vlees geef ik gehakt, kip, runderlap of kalfsvlees. Verder vaak zalmfilet uit de vriezer.

2. tuc

tuc Niet meer actief

Hier aten ze meteen stukken met de pot mee. Dus daar nooit rekening mee hoeven houden.
    Maar fruit voor 2 dagen maken:(
    Even een peertje schillen of banaan of wat dan ook is toch geen moeite?

3. floppie888

floppie888 Bekend lid

3 sep 2014
    793
    549
    93
    Fruit maak ik wel elke dag. Krijgt ze gewoon uit het handje.

4. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.245
    2.363
    113
    Vrouw
    Wij koken groente, aardappelen, rijst, pasta altijd zonder zout of toevoegingen, dus dat prak ik dan voor S en de restjes kunnen ook zo de vriezer in. Soms koop en kook ik meerdere groenten tegelijk en bijv rijst en een paar aardappelen en vries ik het in verschillende combi's in voor als we iets eten waar je niet zo makkelijk een babyhapje van maakt.

5. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    ik kook elke dag, kinderen eten fruit gewoon vers zonder te pureren,
    ze eten met de pot mee,

straks als onze jongste mee gaat eten over een maand of 2 ( hij is nu 5 maand) dan zal ik wel af en toe wat invriezen maar dit word dan alleen gebruikt wanneer wij pizza ofzo gaan eten, maar dat eten onze andere drie ook niet graag dus hun halen we dan ook eten uit de vriezer en als de kids op bed liggen bestellen wij ons een pizzaatje,

6. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Ik maak in principe dagelijks gepureerd/geprakt fruit en ons zoontje eet 's avonds met de pot mee, zonder dat het gepureerd is. Voor noodgevallen heb ik wel altijd 5 dagen ingevroren liggen.

7. mptje

mptje Actief lid

21 jul 2015
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    #27 mptje, 8 mrt 2016
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2016
    fruit maak ik nu ook iedere dag vers klaar

had dat even voor 2 dagen gedaan, maar ben ik snel van terug gekomen. is idd zo gedaan en veel lekkerder

Deel Deze Pagina