Ook hier twijfels. Mijn zoontje gaat richting de 1.5jaar. Ontzettend makkelijk ventje. Vind alles goed, eet goed, slaapt geweldig. Niks te klagen dus. Manlief wilt ontzettend graag een 2de als onze zoon naar school gaat. Hij kan 'makkelijk' praten denk ik dan, want hij werkt hele week en ik ben een fulltime huismama. Ben bang dat het 2de kindje misschien wel heel moeilijk is, slecht slaapt, huil baby, veel ziek, slechte eter. Zou het ooit voorkomen dat je 2 super makkelijke kindjes heb? kan toch niet lijkt me. pff ik vind het moeilijk. heerlijk om weer zwanger te zijn, de echo's, de schopjes, het eerste huiltje, heerlijk! maar ga ik ritme vinden waar ik me goed in kan vinden? Ben iemand die snel moe is, graag even tijd voor zichzelf wilt en nodig heeft. maar als zoonlief zo makkelijk is, kan het toch ook juist allemaal goed gaan? ik weet het echt niet hoor. vind het ontzettend moeilijk. hoor velen zeggen dat het best pittig is, en ik wil dat niet. ik wil niet mijn leven indelen als 'pittig leventje' ik wil een relaxt rustig heerlijk leventje hebben. kan dat? kan je een rustig leventje hebben met 2 kids? sorry voor mijn getwijfel, loop hier al een hele tijd mee. Gelukkig nog de tijd om er goed over na te denken maar de twijfel wordt er niet minder op. Dit was geen antwoord op jouw vraag. die kan ik ook niet geven aangezien ik met het zelfde probleem zit
Al gaat het nu een stuk makkelijker dan in het begin, toch vind ik het best pittig en nog best lastig alles te combineren. Ik denk dat wij hier ook wachten tot ze 2/2,5 jaar is en dat er zo'n 3 jaar leeftijdsverschil tussen zit.