Zolang de kinderen nog klein zijn valt het allemaal nog mee. Ben erg benieuwd of er ook mama's zijn met 3 al iets grotere kinderen net als ik. Hier gaat de oudste 3 keer in de week sporten en de middelste zwemt 2x in de week. Ze zijn allebei erg geliefd in de klas en hebben regelmatig feestjes en vriendjes over de vloer of spelen bijeen vriendje/vriendinnetje. Daarnaast werk ik zelf ook partime en mijn man is vaak pas laat thuis. Het is altijd reuze druk en ben blij als het weekend is en we rustig aan kunnen doen.
bijv met boodschappen doen? inmiddels lopen ze gewoon mee, daarvoor hadden we of twee wagentjes, een voor de boodschappen en een voor de kinderen. er kunnen er wel drie mee op de fiets als we samen gaan, anders als ik er minder heb. Wat voor auto rijden jullie? past gewoon in een normale auto hoor, drie achterin. Als er vriendjes willen komen spelen? of als jullie kinderen willen gaan spelen? kan altijd als ik niet te veel moet doen met een van de anderen (zwemles ofzo) Hoe doen jullie het met de slaapkamers? Eerst sliepen de oudste twee samen (meisjes) nu hebben ze er alle drie eentje Op vakantie? Ik kan er goed de auto inruimen, dus als we gaan kamperen past het precies. Ik ben geen buitenlandganger.
Oh, en dat spelen, ja bij iemand anders kan eigenlijk altijd wel, alleen kan ik ze neit halen met de auto, dus als een vriendinnetje ver weg woont moeten ze terug gebracht kunnen worden.
3 kids een renault espace dus idd grote auto (hebben 2 rodi's een een mc op dit moment en in onze station van mn man past het net maar zitten wel altijd je vingers klem met gordel vastmaken en we hebben 4 slaapkamers in huis al slaapt de baby nog bij ons Boodschappen doe ik met de baby als de andere 2 op school zitten of ik neem ze gewoon allemaal mee, net hoe het uitkomt. Kinderwagen hebben we niet, ik steek de baby altijd in een draagdoek heb ik mn handen vrij voor de anderen. Vriendjes komen gewoon spelen en de kids gaan ook gewoon spelen, mn dochter zit op zwemles en knutselclub en mn zoon op judo, de baby neem ik gewoon mee naar alles. Ik ben tbm en help daarna mn man met zn eigen zaak en heb uren tekort in een dag maar overall is het genieten.
Dit is niet waar. Mijn man heeft een grote ruime auto maar er passen maar net 3 autostoeltjes achterin. Je kan moeilijk bij de gordels maar het past wel. Ik heb een peugeot 206, met op de achterbank 3 gordels maar daat passen absoluut geen 3 autostoeltjes of zitverhogers naast elkaar!