Hallo!! Onze kleine meid word binnenkort alweer 1 jaar! de tijd is echt gevlogen.. nou zie ik allemaal super leuke jurkjes met 1 erop met van die leuke tutu's enzo mijn oudste heeft dit ook aangehad op haar 1e verjaardag maar mijn jongste is gewoon niet zo meisjesachtig en dat staat haar ook totaal niet.. zou er ook een beetje leuke en stoere meidenkleding bestaan waar een 1 op staat? weten jullie dat toevallig ik zou haar zo graag toch iets aangeven waar een 1 op staat of birthday girl of iets dergelijks.
Voor smash cake heb ik hier kiray sui tutu met hemd gehad. Hemd nooit aangehad vibd niet zo.. Tutu op fotos op blote lijfje. Tutu nog een erg vaak gehad Aan met leuke shirtje en bolero of truitje. Of op balletles. Dochter dol op tutus en je heb leuke van: z8, mim pi, le big, keray sui Ik zou zekee tutu doen maar in combi normale kledinh want met 1 of girl op hemd zit het gelijk goedkoop uit!
En anders een truitje laten bedrukken met een 1 en evt afbeelding.kan bij veel websites zoals rainbowbabies, simply colors, hema, etc
Ik weet dat op Facebook een dame zit die leuke shirtjes bedrukt. Houten hart heet het op Facebook. Ze heeft allemaal voorbeelden maar je kan ook zelf wat verzinnen. Ik had deze laten maken neem aan dat ze ook iets in het roze ofzo zal hebben.