hoe doen jullie dat met broeken?

Discussion in 'Zwangerschap' started by iniminie, Nov 29, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb een positiebroek van H&M. Niet zo eentje met een brede band over je buik, maar een vrij smalle band en met knoopsgatenelastiek. Vre-se-lijk, wat een onding! Omdat die band dus nogal smal is, kun je hem alleen ónder je buik dragen. En ondanks dat verstelbare elastiek knelt hij lekker op je onderbuik, waardoor ik na 3 uur dragen echt pijn krijg. Het zit gewoon niet comfortabel. Dusss...mocht je gaan kijken voor een positiebroek, neem er dan eentje waar je nog een beetje in kan groeien, en die een brede band heeft die je helemaal over je buik kunt dragen. Die zitten het lekkerst.

Ik draag verder alleen maar leggings en maillots, met rekbare tricot rokjes of jurkjes erboven. Dat vind ik toch het lekkerst zitten, omdat het nergens knelt. Laatst heb ik voor 4 euro een legging bij de Blokker gekocht, en die zit perfect! Lekker hoog over mijn buik ook :D

2. sylvie1988

sylvie1988 Actief lid

Mar 23, 2008
    150
    0
    0
    haarlem
    ik droeg mijn gewoone kleeren onder mijn buik. Tis maar net wat je zelf pretig vind.
    Maar als je je eerste zwangerschaps broek aan trekt denk je echt .... wouw ! dat zit lekker!

3. kristal

kristal Lid

Jul 22, 2008
    78
    0
    0
    leidinggevende bij een schoonmaakbedrijf
    rotterdam

waar woon jij dan?
    ik zelf in rotterdam,we hebben hier 4 die ik zelf personelijk ken
    :D

4. iniminie

iniminie Bekend lid

Oct 11, 2008
    974
    0
    0
    ik woon in zeeland,leuk hoor,maar ze hebben er de helft van de winkels niet die ze landelijk wel hebben :eek:

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Promiss. Is van moederbedrijf waar MissEtam ook van is.

6. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

Sep 24, 2008
    586
    0
    0
    Ik heb bij mijn vorige zwangerschap helemaal geen positiebroek aan gehad! mijn buik droeg ik vrij hoog, en hierdoor kon ik gewoon mijn heupbroeken aan.. of joggingsbroeken.. maar ik denk dat ik ze nu bij de 2e wel nodig ga hebben :)

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Nu zeg je nog buikje, maar over een paar weken kun je dat "je" wel weg laten. Ik zou gewoon positiekleding halen.

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

Promise zit ook in Zeeland hoor?

9. Taby

Taby Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    4,366
    140
    63
    Ik droeg in het begin heupbroeken, maar op den duur gaan die ook afzakken en dan wordt het echt tijd voor positiebroeken.
    Van leggings heb ik de positieleggings, als je een gewone legging over je buik probeert te trekken dan zie je zo'n puntje voor op je buik van de stiek die daar bij elkaar is genaaid ofzoiets en vond dat gewoon een irritant gezicht. :)
    Prenatal heeft leuke betaalbare positiekleding.

Succes met shoppen. ;)

10. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,042
    453
    83
    Female
    En als je nu al positiekleding koopt heb je er ook langer pleZier van dus minder zonde van je geld ;)

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,159
    8,136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    optrekken en bovenkant omrollen onder je buik, geen hangreet en zit lekkerder

ik heb nooit positiekleding gedragen

12. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ja maar je had ook niet echt een gigabuik om eerlijk te zijn met jouw buik had ik dat ook wel kunnen doen :p
    Jouw buik zat ook vrij hoog (ook weer een voordeel) want als ie laag zit werkt even onder je buik doen niet omdat het simpelweg niet past, ik he hier Jeans 2 maten groter die nog niet eronder passen..

Leggings idem, dat snijdt gigantisch onder bij mijn blaas en veroorzaakt zelfs harde buiken hier..

ik vind het zoiezo lekker om een paar lagen over je buik heen te dragen, lekker warm en beschermd enzo dus ik vind dat zoiezo wel lekker als het erover heen valt maar het is hier niet echt een optie (nu al niet meer)

13. mink

mink Fanatiek lid

Nov 22, 2007
    1,996
    0
    0
    Tja ik denk dat de grootte van je buik niet zoveel uitmaakt, maar dat het voor jezelf gewoon lekker moet zitten. Dit is toch voor iedereen weer verschillend.
    Ik draag nu ook al minder broeken, omdat ik ze minder lekker vindt zitten en begint nu al meer te knellen. Ik ben ook niet erg dik hahaha
    Tja ben eenmaal een jurken en rokjes mens hahahah

Devilschase ik vindt dat je een prachtige buik had en jeetje wat slank alweer...

Kan me voorstellen als je buik idd groter is, dat het dan wel lastiger is om kleren te vnden die echt lekker zitten..

Share This Page