Traktatie-ideeën!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Setteke, 8 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Mijn zoontje wordt volgende week drie en mag trakteren op de PSZ. Ik heb al iets leuks bedacht en wilde dat even met jullie delen.

En ik vroeg me af wie er nog meer originele traktaties heeft gemaakt/gaat maken.

Paddestoelen:

Je neemt een wc-rol en daar stop je iets in. Wij hebben een potje bellenblaas gedaan. De wc-rol bekleed je met wit papier. Uit rood papier knip je een cirkel. Deze knip je aan 1 kant tot het midden in en je schuift de twee vlakken aan weerskanten van de knip over elkaar: je hebt een hoedje. Op dat hoedje plak je wattenbolletjes als stipjes. Het hoedje bevestig je aan de wc-rol. Onderom de wc-rol nog wat grassprieten maken door te tekenen of gras te knippen. Ik heb nu een doosje smarties ingepakt in groen papier en daar op gezet: Hoera, Tymen is 3 jaar! dat heb ik op de wc-rol geplakt.

Ik heb al een paar proefjes gemaakt en het ziet er heel leuk uit!

En nu jullie!

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik maak regelmatig van deze site gebruik.

3. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Het idee is super leuk! alleen wat er in gaat is iets minder orgineel. Ik heb denk ik al 20 belleblaas potjes in de kast staan. Allemaal gekregen van traktaties.

4. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    Leuk idee.

Ik doe eigenlijk altijd overal doosjes rozijntjes in :D

De site die Kwebbeltje aangeeft, gebruik ik inderdaad ook vaak voor ideetjes enz

Succes!

5. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Hallo dames,

Je haalt stokjes van hout, die in ijsjes zitten. Deze prik je stuk voor stuk in een danoontje. Dagje in de vriezer en je hebt ijsjes! Eigenlijk meer voor een zomerse dag maar iedereen vond het erg lekker!

6. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ik tracteer soms ook weleens iets wat niet eetbaar is; laatst van die leuke raamstickers getracteerd, die zelfklevende, in allerlei soorten, viel erg in de smaak. Of stuiterballen oid.

7. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    mijn neefje die 3 werd had ooit is een verkleed feest en moesten ze als piraat op school komen.
    mijn schoonzusje heeft toen van de foto vlaggetjes gemaakt en die met een prikkertje in een piratenkoekje gedaan (ontbijtkoekje)
    hij kon dan piraten bootjes uitdelen

8. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    youame heeft getrakteerd op de psz

zelf gemaakte cakejes met een cakestift erop geschreven 3
    en rondom m&m's vast geplakt

nu mag ze vrijdag weer trakteren en ik ga een sleutelbos maken met snoepsleutels en een kaarte eraan de deur gaat voor mij op slot

Deel Deze Pagina