Mijn zoontje wordt volgende week drie en mag trakteren op de PSZ. Ik heb al iets leuks bedacht en wilde dat even met jullie delen. En ik vroeg me af wie er nog meer originele traktaties heeft gemaakt/gaat maken. Paddestoelen: Je neemt een wc-rol en daar stop je iets in. Wij hebben een potje bellenblaas gedaan. De wc-rol bekleed je met wit papier. Uit rood papier knip je een cirkel. Deze knip je aan 1 kant tot het midden in en je schuift de twee vlakken aan weerskanten van de knip over elkaar: je hebt een hoedje. Op dat hoedje plak je wattenbolletjes als stipjes. Het hoedje bevestig je aan de wc-rol. Onderom de wc-rol nog wat grassprieten maken door te tekenen of gras te knippen. Ik heb nu een doosje smarties ingepakt in groen papier en daar op gezet: Hoera, Tymen is 3 jaar! dat heb ik op de wc-rol geplakt. Ik heb al een paar proefjes gemaakt en het ziet er heel leuk uit! En nu jullie!
Het idee is super leuk! alleen wat er in gaat is iets minder orgineel. Ik heb denk ik al 20 belleblaas potjes in de kast staan. Allemaal gekregen van traktaties.
Leuk idee. Ik doe eigenlijk altijd overal doosjes rozijntjes in De site die Kwebbeltje aangeeft, gebruik ik inderdaad ook vaak voor ideetjes enz Succes!
Hallo dames, Je haalt stokjes van hout, die in ijsjes zitten. Deze prik je stuk voor stuk in een danoontje. Dagje in de vriezer en je hebt ijsjes! Eigenlijk meer voor een zomerse dag maar iedereen vond het erg lekker!
Ik tracteer soms ook weleens iets wat niet eetbaar is; laatst van die leuke raamstickers getracteerd, die zelfklevende, in allerlei soorten, viel erg in de smaak. Of stuiterballen oid.
mijn neefje die 3 werd had ooit is een verkleed feest en moesten ze als piraat op school komen. mijn schoonzusje heeft toen van de foto vlaggetjes gemaakt en die met een prikkertje in een piratenkoekje gedaan (ontbijtkoekje) hij kon dan piraten bootjes uitdelen
youame heeft getrakteerd op de psz zelf gemaakte cakejes met een cakestift erop geschreven 3 en rondom m&m's vast geplakt nu mag ze vrijdag weer trakteren en ik ga een sleutelbos maken met snoepsleutels en een kaarte eraan de deur gaat voor mij op slot