Ik weet het even niet meer...

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Krissiefeur, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Onze dochter is nu ruim 2,5 jaar. Sinds ongeveer een week of 3 wil ze 's avonds slecht tot niet naar bed. We leggen haar altijd in haar eigen bed, sinds een paar weken begint ze dan opeens te roepen en te huilen. De deur mag niet meer dicht, we moeten boven blijven enz.
    Ik heb al van alles geprobeerd, boos worden, rustig blijven. In ons bed, in eigen bed. Niks helpt. Ook niet als we haar steeds laten weten dat we er zijn. Ze gaat gewoon niet slapen. Wat moeten we hier nou mee?:(
    Is dit verlatingsangst? Of uitproberen? Of is er iets anders?

2. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Slaapt ze in de middag nog? Anders in de middag proberen niet naar bed te gaan.

3. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Ja ze slaapt nog wel, heeft het ook nog wel nodig. Misschien toch maar niet doen..........

4. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Max 1,5 uur laten slapen,zo doen wij het hier

5. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Hebben wij een tijdje geleden gehad, rond de 2 jaar. Tot schreeuwen, huilen enzo aan toe. Wij gingen er dan kijken, rechtleggen en weer gaan (zonder iets te zeggen)
    Heeft een paar maanden geduurd.. Ineens was t weer over. Nu heeft hij een grote jongens bed en ligt vaak al in bed voor ik klaar ben met de gordijnen dichtmaken.
    Succes is heel frustrerend

6. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

1 jan 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Perioden gehad. Wij zijn er in meegegaan. Licht aan gelaten totdat het spelen bleef. Twee dagen gezeur dat het licht weer uitging. Tijdje de deur open gelaten en op een gegeven moment weer dicht gedaan. Nu een periode gehad dat hij er tig keer uit kwam. Nog een keer plassen, nog een keer poepen, nog een slokje water, een spook in mijn kamer, een heks in mijn kamer, auw aan mijn buik, auw aan mijn hoofd. Je kunt het zo gek niet bedenken of hij had een smoes. Dat is ook weer voorbij.
    Nu weer naar bed, deur dicht, licht uit en meteen slapen.

Deel Deze Pagina