Ik haal haar smorgens uit bed, dan rent ze ff rond boven terwijl ik mij aankleed. Dan zij een schone luier en aankleden en dan naar beneden. Duurt idd maar een paar minuten dan ben je klaar.
Tja, ik zou hem gewoon mee naar boven nemen. De paar minuten is dan jammer voor je man toch, daarna kan hij weer lekker verder slapen. Hier neemt mijn man haar altijd mee naar beneden, dan kan ik douchen en aankleden, en wanneer dit niet kan dan keutelt ze lekker rond in de badkamer bij me.
Ik kleed me aan voordat ik haar uit bed haal. En als ze al wakker is dan blijft ze gewoon even op haar kamertje spelen. Maar je kan jezelf toch aankleden voordat je man uit de nachtdienst komt? En anders wacht hij maar even.....
Maar ik snap hem even niet..... Eerst zeg je dat je man nachtdiensten heeft en er dus s ochtends niet is. Daarna zeg je dat je kind niet mee naar boven kan nemen omdat je man dan wakker word
Douchen en aankleden met haar in de badkamer. Vroeger in de Maxi-Cosi, nu laat ik haar rustig rondgaan en speelt ze met de badeendjes.
Hey meiden, Het is zo mijn man werkt van 18.00 tot 4.00 s'ochtends dus als wij wakker worden dan slaapt hij. Als hij dan wakker word van ons heeft hij zijn diepste slaap al gehad dus kan dan nog moeilijk de slaap vatten hij slaapt al met oordoppen dus kan er niet nog een stel in doen. Het was gewoon een vraag hoor en ik wil gewoon niet dat hij wakker word van ons hij heeft ook zijn rust nodig. Ik ben ook gewoon benieuwd hoe andere meiden dat doen. In ieder geval allemaal bedankt voor jullie reacties zitten goede tips tussen. Gr Mariska
als ik weg moet.. dan douche ik 1 minuut en kleed me aan als mijn man er nog is voor die naar zijn werk gaat.. als ik niet weg hoef kleed ik me vaak pas aan als de kleine ligt te slapen
Hey, Ja die heb ik. Heb vanochtend een nieuwe oplossing gevonden denk ik dat mijn zoontje wakker werd heb ik me gauw aangekleed en gewassen. Heb gisterenavond al gedoucht en de kleding al klaar gelegd dat ging eigenlijk wel goed. Hij ging gewoon lekker zijn fles sap drinken en ik kon me rustig aankleden zonder dat hij het op een krijsen zetten ben wel blij dat ik nu een beetje een oplossing heb. Bedankt voor jullie reacties. Gr Mariska
Ja leuk he... die nieuwe fases moet je ff creatief mee om gaan. Wij moeten nodig traphek jes gaan plaatsen en ik loop eigenlijk een beetje tegen hetzelfde aan. Voorbereiding is het halve werk.....
Hier gaat hij meestal mee onder de douche. Of hij speelt in zijn kamertje terwijl ik douche met de deur open. Ik zet ook wel de wasmachine aan. Daar kan hij uren naar kijken
Neem je hem toch mee naar boven na ontbijt? Ik kleed D. aan, ontbijten en rond 9u naar boven. Douchen en aankleden en hij "speelt" boven.
Joh laat je man maar wakker worden dan! Jullie doen het toch samen? Die 5 min. (athans zo snel kan ik me aankleden) Wij wonen in een flat dus als de kleine aanslaat is de hele flat wakker hihi
Mijn zoontje wordt altijd luid kletsend wakker en gaat dan nog een hele poos zo door, dus tijd genoeg voor mezelf om me te wassen en om te kleden.