3 kamer appartement Ibiza

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door ik1985, 29 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik1985

ik1985 Niet meer actief

hallo,

Wij willen eind mei naar Ibiza met onze kinderen (3 jaar, en 4 maanden).
    Nu zouden we graag een 3 kamer appartement willen, zodat onze peuter een eigen slaapkamer heeft en wij ook met de baby. Wie heeft er goede tips? Ik heb mu Balansat resort gevonden, is iemand hier geweest?

2. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Kies je bewust voor het noorden van het eiland? Dat is nog niet zo toeristisch en wat minder voorzieningen dan de rest vd kustlijn. Veel rotsstranden ook volgens mij.

Wij zaten ooit in Blanco Sol bij Cala Vadella. Ruime appartementen met grote balkons, wel een beetje gedateerd. Ze hebben appartementen in verschillende afmetingen, oa 4 kamer appartementen. Twee zwembaden erbij, bij 1 ervan een fijne grasweide. Klein speeltuintje voor de kids en veel Nederlandse jonge gezinnen.
    Een huurauto is wel een must, dan zit je zo op de leukste plekjes vh eiland.

3. ik1985

ik1985 Niet meer actief

Nee, ik heb niet echt een voorkeur voor de locatie. We gaan een auto huren, dus kunnen alle kanten op. Ik hoef alleen niet in het drukke uitgaangsgedeelte te zitten.

Bedankt voor de tip, ik ga daar ook eens kijken.

4. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Snap ik! Vermijd dan vooral San Antonio en Playa d’en Bossa. Ook Figueretas trekt veel party publiek.
    Santa Eulalia heeft een fijn strand voor kindjes en een leuke boulevard. Wij zaten daar in een villa met z’n 12en dus over appartement kan ik je niet adviseren.

Deel Deze Pagina