ik weet et ff niet meer. wil niet stoppen maar bv, maar wat moet ik dan? Kyan is mijn derde kindje. de oudste 2 moet ik 4 keer per dag naar school brengen en halen. . . . ik geef dus de borst! kyan groeit heel hard, maar hij komt zo vaak. soms om de 2 uur en dan weer 3 of 4 uur . 's nachts gaat het erg goed, dat is het probleem niet. maar ben zo de hele dag aan het voeden en moet toch echt af en toe de kids halen van school. het is dan erg lastig als ik niet weet waar ik aan toe ben met voeden. hoe lossen andere moeders het op en houden jullie op deze manier wel je bv vol? zo kan ik nooit meer es weg... het zijn geen regeldagen meer hoor! dit gaat al meer dan een week! zou er niet genoeg voeding meer inzitten dan? help
Regeldagen kunnen een week duren hoor... Ik heb het ook wel gehad. Beste remedie is: je er niet druk over maken. Als er een kindje uit school gehaald moet worden of een boodschap gedaan, dan kon de baby van te voren even drinken en meteen daarna. Tijdens kon het even niet. Zielig voor de baby, maar toch gewoon pech. Als legde ik wel gewoon even bij het schoolplein aan als het moest, of op de stoeltjes bij het koffieapparaat in de supermarkt natuurlijk. Maar dat merkte niemand, de baby zat toch lekker in de draagdoek.
Hoi, hoi, Hier hetzelfde geval. Ik moet in principe ook 4x naar school om te halen en te brengen en voed ook op verzoek. Helaas laat Boaz er overdag altijd 2 uur tussen. (of minder ) ik zorg dat wanneer ik bijna weg moet om mijn dochter op te halen hij een paar slokken opheeft en bied zodra ik thuis kom dan nogmaals de borst aan. Hier loopt dat wel lekker, maar het is wel vermoeiend hoor i.d.d. Af en toe rijdt mijn dochter met een moeder mee die hier in de buurt woont, dan heb ik wat meer ruimte, en kan Boaz ook gewoon eens wat langer in zijn bed liggen. Misschien is dat voor jou ook een mogelijkheid? Oh ja, rond de 6 weken zijn er regeldagen en ze kunnen wel zeker een week duren, dus je weet maar nooit....
Ik moet ook twee kids van school halen en als Marijn dan net moet drinken krijgt hij een paar slokken en dan na school weer. Het is niet anders en ik vind het goed vol te houden.
Als ik weg moest in het begin voedde ik gewoon standaard daarvoor ff... dus op mijn verzoek. Zo wist ik dat als hij begon te brullen hij echt wel ff kon wachten want hij had net gedronken.... had ik geen plannen dan voedde ik gewoon op zijn verzoek. Verder is het nu ff schipperren maar met een paar maanden heb je wel een soort van ritme, je kind leert dat hij niet altijd kan drinken en zul je wel iets minder vaak-lang voeden over het algemeen.
Ik snap dat het een opgave is, maar ik vind het helemaal niet ongewoon als hij om de 2 uur komt (en soms zelfs om de 3 of 4 uur schrijf je...). Hier heeft hij ook tot een maand of 3 zeker om de 2 uur gedronken. Daarna kwam er geleidelijk een soort van ritme in van om de 3 uur. Pas nu hij ook bijvoeding krijgt zit er soms wat langer tussen Aan je voeding zou ik dus niet twijfelen hoor! Wat mij ook wel geholpen heeft is om het 'klokkijken' los te laten. En voed inderdaad ook gewoon lekker een beetje op je eigen verzoek! En straks wordt het vast minder hoor..... Succes!