Wij blijven heerlijk met alleen ons gezinnetje thuis Kerst wordt hier beide dagen gevierd dus oud en nieuw is voor ons samen. Heb sowieso ook geen zin om midden in de nacht met een kleintje over straat te gaan. Blijft dus lekker hier in zijn eigen bedje slapen
wij vieren het bij mijn ouders. Maar die kleine blijft gewoon lekker slapen hoor. ze hebben er toch nog niks aan. mijn neefje van 5 is vorig jaar voor het eerst wakker gemaakt. en toen zei hij maar mama ik wil slapen. haha inderdaad wel in de gaten hjouden of ze niet wakker schrikken. In ieder geval allemaal een fijne jaarwisseling beetje vroeg maar ja
Wij hadden vorig jaar Joris wel wakker gemaakt. Hij was toen 9 maanden. Hiervoor hadden wij gekozen omdat Joris een hele onrustige slaper is. Hij werd voor het echt los ging al elke keer wakker van de knallen (al was het maar 1 knal) en was meteen overstuur. Dus wij hadden ervoor gekozen om Joris wakker te maken! Moest er niet aan denken dat als het echt los gaat ik als een gek naar boven zou moeten rennen om een overstuur kind te troosten! De hele avond was Joris trouwens heel onrustig, steeds wakker schrikken en huilen, dus hier was de keuze gewoon al voor de hand liggend!
wij waren bij mijn ouders, en daar vond lars het veel te gezellig, hij wou niet slapen, uiteindelijk ging hij na de 11 uur fles wel naar bed, en werd hij amper wakker toen we hem mee naar huis namen. dit jaar zien we wel, maar ik ga hem niet wakker maken als hij slaapt
Wij gaan ook lekker naar vrienden toe. Wij hebben Daan vorrig jaar ook niet wakker gemaakt en lekker laten slapen. Hij werd pas na het vuurwerk wakker en sliep na een half uurtje weer. Wij dachten van nou die slaapt maar even evt. toch door de herrie. MOesten we nog verplicht blijven tot 5 uur haha. Lekker laten slapen zou ik zeggen en waarom je kindje wakker maken ze hebben er toch geen benul van
Wij vieren oud en nieuw bij mijn Souders en blijven daar slapen, zodat Demi gewoon om 19.30 naar bed kan. Ik maak haar niet wakker ook de komende jaren nog niet.
Hier net als Joris van minimuisje een onrustige slaper. Dus wij maken Erik ook wakker. hebben we vorig jaar ook gedaan en dat ging goed
Wij vieren het bij mn schoonouders.... ik zal Dylan niet wakker maken om 0.00uur als hij slaapt....ik denk dat hij er wel door heen snurkt! En we blijven samen bij opa en oma slapen... want ik ga midden in de nacht niet op pad met m'n kind (en daar komt bij dat het altijd hommeles is hier in de buurt die nacht)
We maken C niet wakker. Hij snapt het toch nog niet. En dan heb je de volgende dag een chagerijnige koter, terwijl je zelf half duf bent.. Vorig jaar werd C wel wakker rond kwart over 12. Dus hebben hem toen een lekkere knuffel gegeven, en weer terug in bed gestopt. Maar speciaal ervoor wakker maken, dat doe ik wel als hij er meer van mee krijgt.
Ja dit snap ik idd ook wel...Het lijkt me nl heeeel zielig als Dewi zich echt kapot schrikt als t vuurwerk losbarst! Dan kan je t in sommige gevallen misschien beter voor zijn... Ik wacht ook af of ze van t 'voor-vuurwerk' al wakker wordt... Anders laat ik haar lekker slapen!
Ik zou sowieso niet met je kindje naar buiten gaan. Die knallen kunnen echt LOEIhard zijn..lekker voor de oortjes ...En al dat kruit in de lucht is alles behalve gezond!
Dana is net dr vader en slaapt overal doorheen Ik laat dr dan ook lekker liggen. Ze snapt er toch nog niks van. Ik zal wel even bij dr gaan kijken en dr heel zachtjes een kusje geven en "gelukkig nieuwjaar" in dr oortje fluisteren 8)
Ik denk dat ik Sasha ook wakker maak.... Ze wordt al wakker als de buurjongen met zn scooter thuiskomt, denk dat het krijsen wordt, als ze ineens die klappen hoort.... Geen zin om om 5 over 12 boven te gaan zitten met een krijsend kind... Dus ik denk dat ik dr wakker maak....
Ik zou haar lekker laten slapen... Louise werd vorig jaar ook overal van wakker maar tijdens het vuurwerk sliep ze gewoon de hele nacht door. Je kindje heeft er toch nog niks aan. Vorig jaar zijn wij trouwens thuis gebleven met wat vrienden. Dit jaar gaan we naar vrienden toe en zien we wel of ze slaapt of niet.
Wij blijven lekker thuis. Uk gaat gewoon naar bed, hopelijk slaapt hij er lekker doorheen, vind hem nog te jong om wakker te maken. wordt hij er wel wakker van, dat zien we dan wel weer, het is best een lichte slaper. groetjes, Miranda
Vorig jaar thuis gebleven en ze heeft door alles heen geslapen. Dit jaar doen we het precies zo, zie wel of ze wakker wordt of niet, we gaan haar er in ieder geval niet voor wakker maken en blijven gewoon thuis.
Maricha was vorig jr 4 mnd met oud en nieuw en ze was al beetje wakker geworden van alle knallen. Ik heb haar na 12 uur dr jas aan gedaan en ben ff de buren gaan feliciteren... En toen ze buiten zag waar die knallen vandaan kwamen viel ze weer in slaap. En nu dit jr zie ik het wel, als me meiden slapen maak ik ze er niet voor wakker.. en als ze wakker worden is het weer heel ff kijken