zware nacht gehad

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door happymama, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

hallo,
    ik kom ff van me af schrijven hoor .
    mijn dochtertje is vanacht denk ik wel 10 x wakker geweest , jah wakker ? ze begon steeds te huilen als ik er naar toe ging had ze haar ogen wel dicht en als ik haar dan weer recht legde en haar tut erin sliep ze gewoon weer door maar dan 15 min later begon ze weer !!!!
    of t dromen is geweest weet ik niet , want dat heeft ze 1x gehad en toen huilde ze wel anders en moest ik haar echt troosten dus denk niet dat t dat is geweest ..
    miss krijgt ze tanden zou dat kunnen ze is al de heledag aan t mopperen !:(

2. happymama

even een up.
    er hebben al wel wat mensen gekeken , maar herkent iemand dit ook van de een op de andere dag ??
    nu slaapt ze wel weer goed overdag ligt nu alweer 2 u te slapen

3. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Zou best met tandjes te maken kunnen hebben. Aaron slaapt dan ook veel onrustiger en is vaker wakker. Je kunt anders een PCM geven als je het idee hebt dat ze wakker wordt van de pijn.
    Sterkte!

4. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Hier van 11 op 12 juni zo'n nacht gehad.. Ben volgens mij een keer of 7 bij t bedje geweest... Voor dat t kwartje viel en ik bedacht dat t de tandjes wel eens konden zijn was t ochtend...

Meneertje was die dag ook niet fit, dus kan best soort van "dubbel-op" geweest zijn..

Maar wat t ook is, zulke nachten zijn zwaar...

5. happymama

en waren t ook tandjes .
    ik heb in dr mondje gekeken en ik zie niks

6. happymama

heb ze net een zetpil gegeven omdat ze weer de heletijd huilt in bed , daarna de fles en weer naar bed . hoop dat t nu beter gaat !!

7. muis26

muis26 Fanatiek lid

,tandjes tandjes :):):)
    bij sam ook ELKE keer voor de tandjes ineens erdoorheen kwamen, slapeloze nachten!! let maar op, binnen no time zitten er ineens weer ergens tandjes :D

8. happymama

dan zou t haar eerste tandje zijn !! maar ik zie of voel nog niks !

9. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Het doet volgens mij ook juist veel pijn als je het tandje nog niet ziet, dan drukt het namelijk nog door het tandvlees heen.

Kan het geen oorpijn/oorontsteking zijn? Dat doet ook extra pijn als een kindje ligt.

10. happymama

dat zou miss kunnen ze heeft t al een x gehad en nie te zuinig ze was toen net 3 maanden , heel zielig .
    t paracetamolletje werk iig goed want ze slaapt heerlijk

11. KleinWondertje

KleinWondertje Niet meer actief

Hier ook al aantal keren gehad, erin, eruit, erin, eruit, gek word je ervan!
    Zelfs al twee keer gehad dat ik niks voelde of zag en de volgende dag ineens 2 nieuwe tandjes tegelijk zag, arm kind :$.

Wat je nu hebt gedaan doe ik overigens ook altijd hoor. Als het echt te gek wordt en ze blijft onrustig en ontroostbaar haal ik er d'r uit, schone luier en zetpilletje, water drinken en weer terug.
    Zetpillen zijn op zo'n moment net het redmiddel.

12. happymama

nou ik heb ze gister niet uit bed gehaald , ze was ook niet wakker gister ze lag te huilen met haar ogen dicht , ze is nu ook niet meer wakker geweest !!

13. KleinWondertje

KleinWondertje Niet meer actief

Mooi toch! Is ze misschien toch de dag aan het verwerken als ze zo huilt.

14. happymama

tjah miss is t wel een sprongetje , als ik daar dan aan denk voel ik me schuldig dat ik haar een zetpil gegeven heb .

15. happymama

ik gister naar bed en wat denk je weer 3x eruit geweest ....
    heb haar trappelzak maar aan gedaan en die achter t matras gestopt toen ging t weer beter

16. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    bij eefjes eerste tandjes voelde ik het pas ook toen ze doorkwamen .. en toen had ze ook al een paar nachten beroerd geslapen..

ze slaapt nu ook slecht, ik gok erop dat haar boventanden doorkomen..

succes ermee.. heb vannacht ook geen oog dichtgedaan!

17. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Zal ik eens een verhaal vertellen dat je NIET wil horen?
    Onze Ties sliep de eerste 8 maanden altijd lekker door, tot ongeveer 07.00 uur.
    En sinds een week of 5 is het 's nachts íedere nacht prijs: soms 2 keer eruit, soms 10 keer eruit.
    Dan is het huilen, er naar toe, speentje geven en weer slapen.
    Om dan soms dus 3 uur door te slapen, maar soms ook na een half uur weer wakker te worden.
    Hoe het komt? Geen idee. Hij heeft in die 5 weken wel behoorlijk wat tandjes bijgekregen (hij heeft er nu 7, nummer 8 is ook bijna door), en het was de afgelopen tijd natuurlijk warm, maar of het daar aan ligt? Geen idee!
    Hij heeft nu weer 2 nachten best aardig geslapen, dus da's dan weer heerlijk. Helemaal omdat ik zelf bijna 11 weken zwanger ben, en ik daardoor mijn slaap extra nodig heb.

Resumé: Misschien een sprongetje? Wellicht dat het erbij hoort? Ik hoop voor je dat er snel weer goed geslapen wordt! Sterkte!

18. MamavanJurre

MamavanJurre Actief lid

3 nov 2009
    287
    0
    0
    Gelderland
    Ik gok ook tandjes... Mijn zoontje slaapt al door sinds dat hij een week oud is en de enige keren dat hij 's nachts spookt is als er tanden doorkomen. Bij de 1e hadden wij ook niets in de gaten, hij werd een paar dagen achter elkaar 's nachts steeds wakker en was een beetje zeurderig. Hij was toen 5 maanden en wij dachten aan alles behalve aan tandjes... Totdat we ineens 2 hoekjes tevoorschijn zagen komen en zijn tanden dus door waren! Van tevoren niets van te zien, geen bobbels, niets te voelen in het mondje...

Zodra de tanden door waren ging meneer gelijk weer goed slapen!

Ik hoop voor je dat het inderdaad tandjes zijn die doorkomen!

Sterkte ermee!! Ik hoop dat ze snel weer gaat slapen!!

19. happymama

vanacht is t gelukkig iets beter gegaan,
    moet morgen toch naar t ziekenhuis met haar voor dr longetjes maar zal meteen even vragen of ze in haar oortjes kunnen kijken

Deel Deze Pagina