Jongste was altijd een voorbeeldige slaapster, van 8 uur 's avonds tot 6 a 7 uur volgende ochtend. Sinds een paar weken heeft ze haar stem ontdekt en wordt ze 's nachts om de haverklap wakker om vervolgens een paar uur lang kreten te slaken, te kraaien en te gillen. Huilen doet ze niet, ze heeft de grootste lol. Maar slapen, ho maar. Afgelopen nacht heeft ze misschien twee uur doorgeslapen. Is dit een fase? Ik herken dit helemaal niet van de andere kinderen!
Ik lees even mee! Mijn zoontje van bijna 4 maanden doet exact hetzelfde. Eerst wordt hij wakker want dat heeft hij honger, meestal rond 3:00, maar voorheen sliep ij dan lekker verder, nu dus niet, elk half uur gaat hij kirren, kletsen en uiteindleijk weer huilen. Speen erin en dan is hhij weer eventil, dan gaat ie poepen, moet ik hem verschonen en is hij klaarwakker! Afgelopen nachten heb ik het serieus licht zien worden, hoorde precies wanneer de vogeltjes gingen fluiten. Zwaar vermoeiend! Heb hem vannacht in bed genomen want hij begon om 00:30 al (!) ik heb redelijk geslapen, maar moest wel elke x speentje terug ploppen.. Hoop dat het snel overgaat~!
Jouw kindje heeft wel de leeftijd voor tandjes he> Mijn dochter begon met 5 maanden ook met t krijgen van tandjes, misschien is dit het bij jouw mopje? Misschien hier ook, ik voel alleen nog niets..
hier ook een baby tussen ons in vannacht! Tandjes zou ook kunnen, ALLES gaat de laatste tijd richting mond en extreem veel kwijlen sinds nog veel langer... voel nog niks!