Sinds 4 dgn drinkt Ziva de fles alleen als ze helemaal haar hoofd naar achteren strekt.. Zit behoorlijk onhandig om zo een hele tijd de fles zo hoog te houden. Dacht eerst dat ze last had van d'r reflux omdat ik 1 keer medicatie vergeten was. Maar ze blijft het doen. Ze lijkt geen pijn te hebben, maar wat ik ook probeer ze pakt in normale houding de fles niet meer. Wie herkent dit?
Hoi hoi, Mijn dochter is wel een stuk jonger, maar wil ook in de meest maffe houdingen haar fles drinken. Bij haar is het vooral dat ze overal door word afgeleid. Op ons bed de fles geven gaat dan het best, maar zodra ze dan papa hoort of de kat gaat ze ook overeind en dan wil ze zo drinken. Zal vast weer over gaan, en uiteindelijk zullen ze het toch ook zelf moeten gaan doen.
Hier ligt ze dan helemaal overstrekt en metniks krijg je haar uit die houding.. Ook niet roepen, speelgoed enzo. Dus aan de afleiding ligt het niet
Kan toch door de reflux komen hoor..kan zijn dat ze het 1 x gevoeld heeft..verder geen pijn had maar automatisch wel zo wil drinken onbewust uit voorzorg... Mijn kleine heeft dat ook nog heel lang gedaan. Terwijl hij naar mijn idee toen ook al geen pijn meer had
ik zou gewoon langs de fysio gaan, baa dhet niet dan schaadt het niet mijn jongste heeft ook totaal geen pijn, echt mega tevreden kind...maar hij deed wat vreemd met zn nekspieren.. dus langs gegaan, blijkt dat ie ietswat lui is met bepaalde spieren, heb oefeningen en na 3 dgn gelijk al vebetering...
Deed hij dat ook alleen bij de fles? Ze gaat al naar een fysio en die vind slles goed. Dit doet ze sinds een paar dagen en echt alleen bij de fles. Vond het zo maf, vandaar dat ik eens hier vraag of iemand het herkent
hmm, oke als ze al bij de fysio loopt dan weet ik het niet..maar t klonk een btj zoals mijn zoontje, maar die krijgt borst, dus hij kan willen wat hij wilt, maar zal toch echt normaal moeten liggen hihi mn oudste had ook reflux maar deed alleen zo als de melk te hard ging!
Mm ze doet 15 min over de fles.. Ik ben al opgehoogd met de jbpm, misschien dan toch nog iets meer erin doen. Morgen moet ik met Mitch naar de fysio, dan zal ik het haar even vragen of zij een idee heeft.
Daniëlle doet dit ook elke keer als ze de fles krijgt. Waarom ze dit doet weet ik niet en het is best zwaar want ze gaat daardoor met heel haar gewicht op 1 kant hangen.
Hier was het juist de truuk langzaam afbouwen met jbpm.. Spuugde wel ietjes meer.. Af en toe een mondje . Maar de fles werd weer relaxed leeggedronken..
Als ik de jbpm afbouw spuugt ze alles uit. Ze heeft veel last van de reflux. En volgens de ka moet het geen pijn meer doen door de medicatie die ze krijgt. Nu ze meer gaat bewegen spuugt ze al meer, dus afbouwen is denk ik nog geen optie.
Gat groter maken ?.. Mischien papspeen?... Was hier echt het te hard moet zuigen... Waar hij als minibeebje graag 3 kwartier over een fles deed.. Wilde hij er vanaf 8 maanden hooguit nog 10 minuten over doen...
Als ik een papspeen ga geven moet er wel heel veel jbpm bij. Ze doet nu 10-15min over een fles. Ze drinkt naar mijn idee op haar gemakkie. Er is niks veranderd in de tussentijd, sinds 4 dgn doet ze dit ineens. Maar de medicatie hou ik goed in de gaten, kan dat dan nog komen van het ene keer missen?
maar spugen is niet erg../t moet alleen geen maagzuur veroorzaken en pijn aan de slokdarm mijn zoontje begon met 6 mnd weer veel te sugen, en ik was de medicatie al aan het afbouwen..maar het was gewoon melk terug geven en verder had ie nergens last van...kwam idd door het bewegen, kruipen, zitten rollen etc
Ja dat klopt, maar ze spuugt ook zuur mee omhoog maar door de medicatie tast het de slokdarm niet aan zegt de ka.
Ze heeft wel iets vaker een snotneus, maar ze klinkt niet benauwd.. Het blijven aparte wezentjes he, Ik zal morgen de fysio vragen en Casey straks een foto laten maken tijdens de fles.
Hierbij een foto van net. Ze houd zich zo stijf dat het niet anders gaat. http://i.imgur.com/5itmt.jpg
wilt ze niet gewoon overal kijken? als je haar met haar rug tegen jou aan laat liggen, doet ze het dan niet?