wat ik nou weer meemaak :x loop uit de stad richting huis, vervolgens zie ik een zebrapad verderop dat er een vrouwtje oversteekt waarop de aankomende bestuurder van een auto netjes stopt zoals het hoort, achter deze auto fietst een popie jopie, je kent ze wel die jonge jongens die de stad onveilig maken en denken dat ze alles mogen, al goed de auto stopt en die jongen let dus niet op en BAM achterop die auto, gozer vliegt van zijn fiets en beland op de grond (inmiddels ben ik dichterbij gekomen en kan het goed zien ) stapt er een oude man van rond de 60 ( schat ik ) uit zijn auto met een bezorgde blik en probeert die jongen te helpen maar ondertussen staat ie op en zegt tegen die man: wat denk je wel niet, waarom stop je nou ouwe l*l!!!!!!!!!!!!! ik stond werkelijk waar vast aan de grond en het enige wat in me op kwam was , ongelooflijk die man netjes uitleggen dat hij stopte voor die mevrouw en dat hij uitstapte om hem te helpen en te kijken of het goed ging met hem, hij keek naar zijn auto en zag dat wat schade aan de bumper, oude man vraagt netjes of hij de gegevens van de jongen mag voor de verzekering waarop de jongen vraagt of ie gek geworden is ofzo en neemt de benen zonder fiets!!!!!!! echt waar zeg waar is het gebleven dat respect????? man heeft de politie gebeld en die waren snel ter plaatse want die zitten een straat verder.. och jeetje zeg snap er niets van!!!!!
Nou inderdaad zeg. Die jongen keek dus voor geen meter uit dat ie op de auto knalde. Eikel! Wat denkt die jongen wel niet? Dat ie door had moeten rijden en het vrouwtje moest aanrijden? Wat een sukkel zeg. Inderdaad erg respectloos en ik vind het zielig voor die man. Heb jij je ook nog gemeld als getuige? Ik hoop dat die jongen gauw gevonden word.
De jeugd van tegenwoordig... Die fiets was zeker niet van hem? Het zou je kind maar zijn hè, ik zou mijn ogen uit mijn kop schamen als het mijn zoon was.
ja heb mijn verhaal gelijk aan de politie verteld toen hij ter plaatste was want ik moest snel verder voor een broodje maar echt stond met me mond vol tanden!!!
Bizar, maar dat soort dingen heb ik al vaker gezien helaas. Schijnt blijkbaar normaal te zijn tegenwoordig
Zulke asociale jeugd zal altijd blijven.. Ik hou er ook niet van, maar je doet er niks tegen... Helaas..
Asociaal ja.. 2 weken geleden is de spiegel van onze auto eraf getrapt, en nu kawm mijn vriend vanmorgen bij de auto is de hele zijkant in elkaar gereden. Kaartje achtergelaten? Nee joh natuurlijk niet.
Jeetje schandalig zeg! Helaas is dit tegenwoordig de orde van de dag.. Een zebra pad kennen die jongeren niet meer.. Helaas fietsen dit soort personen niet alleen maar maar hebben velen ook een auto van pappie of mammie en een rijbewijs ( al maakt het ze niet uit als ze dat niet hebben).. Normaal liep ik gewoon brutaal het zebrapad op als ik alleen naar de winkel liep. Maar nu met mijn zwangere buikie kijk ik wel uit. Want ze rijden gewoon blindelings door hier hoor.. De straat is geen weg meer om je netjes over te vervoeren.. Het is een racebaan geworden... Ook fietsen over de stoep is hier normaal.. En dan nog bellen of je aan de kant wilt gaan ook.. Nou dacht het effe niet hoor.. Wij versperren regelmatig de stoep omdat er weer zo'n opgeschoten brutale aap van een jongere probeert langs je te fietsen en dan een grote smoel opzet.. Hoop van harte dat ik ons toekomstige ukkie meer normen, waarden en respect bij weet te brengen en dat ie zich daar aan houdt!!
jeetje wat een aso zeg niet normaal meer hoor! Hij zal ook wel iets op zijn geweten hebben anders geef je toch gewoon je gegevens iedereen hefet toch een WA verzekering en zeker als hij zijn fiets achterlaat zou je haast iets gaan denken
ach respect is al ver te zoeken in dit land.... mensen worden steeds erger! gehaast, asociaal en niks kunnen verdragen van elkaar...jammer!
oh my god te erg voor woorden. wat denkt die jongen wel niet!!! zulke lui zouden eens naar een opvoedingskamp moeten worden gestuurd