Ik ging net naar de wc, en heel mijn inlegkruisje zat vol oranje achtig afscheiding. Alleen valt me op dat elke keer als ik seks heb gehad het oranje word..(de dag erna) Heeft iemand dit wel eens eerder gehad? Ik heb al gegoogled maar niks kunnen vinden... Ik maak me best een beetje zorgen, voor de rest wel wat steekjes, maar die heb ik anders ook wel.. Maar heb me vanmiddag wel druk gemaakt met werken.. heb al 2x het hartje gezien/gehoord maar nog steeds zo onzeker, en leef nu alweer uit naar de volgende vk controle!
kan zijn dat er een adertje springt tijdens het "hoppen".... alles is beter doorbloed... misschien dat dit vermengd met "erfgenamen"..... wat oranje kleurt...... OF jullie hebben alleen sex als Nederland speelt, en viert de baby een oranje feestje .... geintje... nee begrijp dat je je durk maakt erover, maar beetje gekleurde afscheiding na de sex, kan geeen kwaad.....
Ik denk ook dat het zo is dat jullie een adertje hebben geraakt en dat het heel licht heeft gebloed...Maak je maar geen zorgen alles zit toch goed met de echo's enz? Maar als je je onzeker voelot, bel je BK die zal je geruststellen!! (Steekjes en pijntjes heb ik overigens heel m'n zwangerschap seks of niet!)
Ik krijg nu wel een beetje buikpijn en de oranje afscheiding word meer en veranderd in bruin... Ik denk dat ik morgen toch even de VK ga bellen.. weet iemand of ik hiermee naar spoed kan bellen? het telefonisch spreekuur is namelijk in de tijd dat ik moet werken... de rest van de dag kun je ook gewoon bellen, maar zien ze als 'spoed'