Hoe doen jullie dat? Natte handdoeken in de badkamer??

Discussie in 'De lounge' gestart door PenK, 11 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    ik doe ze over de deuren van de douche cabine.
    of ze kunnen over de bad rand, over de verwarming of over de rand van de wasmand....plek zat!

2. o0melis0o

o0melis0o Actief lid

29 jun 2012
    471
    6
    18
    Vrouw
    Dierenartsassistente Paraveterinair - in wording
    Heerlen
    Ik hang ze ook eerst even over de badrand te drogen en daana gooi ik het gelijk samen met de rest de wasmachine in :)

3. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Wij gebruiken onze handdoeken 2x en daarna gaan ze op de grond om op te staan. Als ik 's morgens douche is de grondhanddoek 's avonds wel weer droog en kan ie in de wasmand.

4. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    bericht op verkeerde plek geplaatst

5. Sampie12

Sampie12 Lid

6 dec 2012
    94
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Noord-Brabant
    Wij zijn ook (nog) maar met z'n tweetjes en wassen maar één keer in de week in het weekend en de natte handdoeken hangen wij altijd gelijk na het douchen over de radiator heen en de volgende dag of de avond gooi ik ze in de wasmand. Bij ons ook liever niet het weer in de goeie kleren ;)

6. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Yep hier ook.

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Dat red ik hier niet. Was de ene keer donkere was andere keer lichte was. Was ook niet elke dag want heb dan geen volle wasmachine. Soms blijft er weleens wat handwas inliggen. Vandaar dat ik ze over de wasrand doe.

8. en de ene week is de bodem wel zichtbaar en de andere week kan hij maar zo gevuld blijven, het is maar net wat de meiden dragen, ik ga echt niet voor ieder kleurtje apart de wasmachine aanzetten.

witte was heb ik wel om de 2 dagen, maar bonte was zit er echt wel eens een week of wat in, dan bedoel ik rood groen geel of paarse of roze kledingstukken die je niet bij donker en niet bij witte was kunt doen.

9. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    #29 PenK, 11 apr 2013
    Laatst bewerkt: 11 apr 2013
    En mijn man gooit ze na het douchen op de grond, gaat hij er lekker op staan...

Nou, dan vind ik het echt smerig om ze daarna over de radiator te lagen drogen, want daarna hang ik mijn schone handdoekje er weer op om lekker voor te laten warmen....

Bij jullie ook vaak handdoeken op de grond? Of wordt het tijd dat ik een douche/badmat aan ga schaffen???:):)

10. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ik laat de natte spullen eerst over de verwarming drogen.

11. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113

Jaloers:D;)
    Oww, dat wil ik ook! Maar dat lukt mij zelden....wat ik ook probeer!
    (en ik was elke dag.......)

12. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Daarvoor heb ik een badmat!

13. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Wij hangen de natte handdoeken altijd over de wasmand heen, als ze droog zijn stop ik ze er in.
    Maar soms zet ik vast een wasmand met vuile was klaar en dan douche ik en gooi ik de natte handdoek er direct bij omdat het dan gewoon het wasmachine in gaat.
    Maar over het algemeen dus eerst uithangen om te drogen en dan er in. Washandjes overigens ook.

14. oeps doe ik zelf altijd , en dan droog ik ze op het rek waar ik later weer een schone op hang...bah wannuh viespeuk hahaha
    Ik heb namelijk een handdoekbeugel aan mijn wandmeubel en daar droog ik ze op en daar hang ik ook de schone op, en misschien dat er wel eens 1 waar ik op gestaan wordt gebruikt om af te drogen...

maar gelukkig is mijn badkamer best schoon en houd ik daar geen biggetjes :D

overigens heb ik wel een badmat ....

15. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Bij ons wel op de grond hoor, zo'n 2 dagen. Daarna even laten drogen en hup de wasmand in :) Zijn wij nu hele vieze mensen? ;)

16. juf85

juf85 Niet meer actief

eerst laten drogen en dan in de wasmand.
    Maar kleren wassen wij toch apart van handdoeken (handdoeken , theedoeken, beddengoed, vaatdoeken en ondergoed en sommige tshirts wassen wij heet, en de kleding op 30 a 40 graden).

17. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik hang ze te drogen over de handdoekradiator. Zodra ik een was moet draaien waar ze bij in kunnen, pluk ik ze er van af. Als ze eerder droog zijn, gaan ze bij de rest van de was in de wasmand.

18. Milujem

Milujem Niet meer actief

Hier heel gewoon. Ik heb 2 wasmanden, 1 voor witte was en 1 voor donker en gekleurd.
    Als ik klaar ben met mijn handdoek bonjour ik hem bij 1 van de 2 manden en die was ik diezelfde dag of de dag daarna, of de dag daarna. Ik heb nog nooit, lees, echt nooit last van stank gehad of schimmel.

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik ook niet, haha. Nu heb ik het thuis best rustig, dus ik doe de was gewoon elke dag.
    Kleine wasjes gaan op het korte programma.

20. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Uh......:)... Is je douchevloer dan zo vies of wordt je man niet schoon van het douchen? Anders wordt die handdoek toch niet zo vuil dat de radiator er vies van zou worden? :)

Hier trouwens wel een badmatje en zo'n matje bij de WC.

Deel Deze Pagina