Hoe doen jullie dat? Natte handdoeken in de badkamer??

Discussie in 'De lounge' gestart door PenK, 11 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik laat de handdoeken ook eerst drogen, over de verwarming of het handdoeken rekje. Desnoods over de deur. Pas als ze droog zijn gaan ze in de wasmand, anders stikt de hele boel. Ik was alles achter elkaar in het weekend.

2. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Alle handdoeken worden hier elke dag gewassen en geen twee keer gebruikt of zo dus het probleem heb ik niet.

3. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    WIj hangen de handdoeken te drogen op de douchecabine. Sws gebruiken we de handdoeken meerdere malen voordat ze de was ingaan. Nooit nat in de wasmand ivm schimmel en de was wordt dan zo muf

4. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Ik gebruik 2 wasmanden, een voor de handdoeken, ondergoed ect en een wasmand voor de kleding.
    De handdoeken was ik gemiddeld 2x per week

5. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    idd zo doe ik het hier ook.

6. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Nat/vochtig wasgoed gaat supersnel stinken. Ik word boos als mijn man nat wasgoed zo in de wasmand fl*kkert ;)
    Ik heb gewoon een ring aan de muur waar de handdoek aan hangt tot hij droog is en dan in de was. Of hij gaat over de douche cabine wand.

7. Islah

Islah Niet meer actief

Ik laat alle natte dingen eerst afdrogen voordat ze in de wasmand gaan.

8. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Na het afdrogen gaat het de wasmachine is en als we allemaal klaar zijn zet ik hem aan en in de droger.

9. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Wij laten inderdaad de handdoeken ook eerst drogen voordat ze de wasmand in gaan, anders gaat alles zo stinken :)

10. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Eerst laten drogen en dan in de wasmand.

11. Minerva

Minerva Niet meer actief

Bij ons hangen ze over de badrand of douchedeur te drogen en wanneer ze droog zijn, gaan ze in de wasmand :)

12. Jel

Jel Niet meer actief

eerst op de radiator en dan in de wasmand.

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    In het washok over de draad en als ze droog zijn in hun eigen wasmand... Heb 6 manden staan, zodat ik direct kan sorteren, dus ik ben de laatste die jouw 2 verschillende manden vreemd zou vinden ;)

14. Gazy

Gazy Niet meer actief

+1.

15. Triskele

Triskele Niet meer actief

Ik was eigenlijk elke dag of om de dag dus eigenlijk geen probleem vaak merk ik wel dat de handdoek ergens opdroogt, rand bad of traphekje of iets maar dat gaat niet echt bewust ofzo...

16. chila

chila Niet meer actief

Wij doen ze altijd te drogen hangen op een rekje. We hebben zon handdoekenrekje aan de muur hangen. Daarna gaan ze droog in de wasmand

17. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik pak alles na het douchen mee naar beneden en meteen in de machine... als we alleen onze haren ermee droog hebben gemaakt omdat we vaak 2 handdoeken gebruiken dan hang ik die over het rek in de badkamer...

18. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    +1 ;)

19. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Hier ook

20. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Nooit een natte bij de droge was doen. Je krijgt dan schimmels op de kledingen!!!

Deel Deze Pagina