Hoe doen jullie dat nou toch allemaal?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door QuintenXavi, 22 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QuintenXavi

QuintenXavi Actief lid

10 jul 2010
    105
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik doe dit nog niet zo lang, heb een baby en een kleuter (dus ik zie overal wel wat staan of bedenk weer een nieuw onderwerp), ik lijk wel verslaafd geworden, zo leuk vind ik dit. Maar zit mij eigen helemaal suf te zoeken naar antwoorden op geplaatste onderwerpen. Kan het niet zo goed bijhouden ;)

2. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    ik gebruik de gebruikersinstellingen.

3. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Oh ik zoek ze gewoon op. Lekker vaak komen, dat helpt ;)

4. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    als je naar 'directe links' en dan 'abonnementen' gaat dan kun je al je reacties terug vinden. Tja...je moet het idd even weten.

5. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0

Dit kan alleen als je een abonnement genomen hebt. Dat kun je doen door op de pagina met het reactiescherm wat naar beneden te scrollen, dan zie je "abonnement op onderwerp" en daar kun je met een rolmenu je voorkeur aangeven. Dan krijg je een e-mail als er gereageerd is nadat je het bekeken hebt.

Als je niet steeds e-mails wilt ontvangen kun je bij "directe links" (rechts boven in de menubalk) ook kiezen voor "mijn onderwerpen" of "mijn berichten". Eerste geeft topics die door jou gestart zijn, tweede topics waarop jij gereageerd hebt. Je kunt dan ook zien of er nieuwe berichten zijn.

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik krijg automatisch een abonnenment op een onderwerp waarop ik gereageerd heb. Kan je bij je gebruikersinstellingen aanpassen, ook of je een mail erover wil krijgen of niet.

7. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    toen de site vernieuwd was had ik hetzelfde probleem. doordat ik een visuele handicap heb werk ik met vergrotingsoftware en kan ik in feite 1 zesde tegelijk op mijn beeldscherm zien ( is ook groter dan dat van jullie trouwens) van wat jullie zien. ik mis dus nogal eens wat en moet op en neer scrollen. ik werd van die vernieuwd site horendol maar nu begint het een beetje te dagen. ik heb inmiddels door dat je bij gebruiksinstellingen de onderwerpen terug vind waarop je gereageerd hebt. en voor de rest neus ik overal rond. maar hoe je een fotoalbum maakt of dat van iemand kan bekijken dat weet ik ook niet en zo zijn er vast nog veel meer dingen. ik ben ook bezig geweest met een banner maar dat lukt me ook niet. nouja het zij zo. inmiddels heb ik me erbij neergelegd dat het soms niet lukt want altijd boos en gefrustreerd en verdrietig blijven dat vreet ook energie en ik ga er echt niet beter van zien. ik ken sinds kort ook de codes van 2 emoties ;) en :D goed hé!

Deel Deze Pagina