* Grinnik * Ik zit regelmatig met mijn zus en zoontje bij de bagels and beans, dus ik moest wel ff reageren De ene baby is gewoon de andere niet. Wij hebben een heel makkelijk mannetje die altijd in slaap valt als hij maar rondgereden wordt . In de auto, in de wandelwagen, in de maxi cosi in een winkelwagen Maar ik heb mezelf nog nooit als een 'super-moeder' gezien . Ik zie mezelf meer als een 'geluks-moeder', die toevallig het geluk heeft dat z een heel makkelijk / tevreden mannetje heeft .
whhaha dat heb ik dus niet alleen!! ik vergeet altijd wel iets! en dan 9 van de 10 x van mezelf, mn kind kan 3 dagen wegblijven met wat ik inlaad en ik nog geen uur omdat ik dan al vanalles mis...
ik denk dat je gewoon een drempel over moet, en als je kleinte begint te mopperen, tsja dat doen kindere nou eenmaal... jammer als iemand er meent last van te hebben... ff cafeetje in, lekker wat drinken, even knuffelen en evt voeden en weer lekker verder... ik denk eigenlijk hoe meer gespannen je zelf bent, hoe meer je kindje het voelt en zal gaan mopperen... lekker beginnen met een nutteloos rondje wandelen of even naar de winkel en zo uitbreiden met langer en evt verder weg...
Ik heb niet alles gelezen. Maar zag wel je opmerking dat je al bij voorbaat denkt als hij maar niet gaat huilen. Hier ben ik er dus achter dat B mijn stemming haarfijn aanvoelt en zich hier ook naar gedraagt. Dus je moet gaan denken we gaan gezellig op pad en ik zie het wel. En ik heb geen kind wat veel slaapt en wat zeker in het begin vaak huilerig was. Dan ga ik hooguit maar 1 uurtje op visite. Of dan huilt B maar even in een winkel. Jammer dan, maar anders kom je nergens. Het gaat wel steeds beter, hier in het begin ook amper weg geweest. Gezien ik vaak een uur bezig was met de flesvoeding en ik dan hooguit 2 uurtjes over had. En ach, dat pas na 15 min weg zijn, dan blijft nog wel even hoor. Dat heb ik ook. Als ik naar de duinen ga, dan alles verzamelen in tas aan luiers, voeding, fles, thermoskan enz. Dan wagen in de auto laden. Jezelf aankleden, kind inpakken. En bij het bos alles weer uit de auto halen, wagen uitklappen enz. Dus ja, dan ben je zo weer even bezig. En als ik wat langer weg wilde nam ik gewoon een fles mee en ging bij de hema ofzo de fles geven. Zet je er in ieder geval overheen dat je een geen modelkind hebt, dat zijn de meeste kinderen niet. Maar blijf wel lekker op pad gaan af en toe. Moet wel zeggen dat ik niet standaard elke dag en hele dagen op pad ga.