Hoi, Onze dochtertje is nu 16 weken bijna vier maanden, ze kletste altijd veel en vaak. In eens is ze daarmee gestopt, ik maak mij hier zorgen over, is dit normaal? Nu al een week of bijna 2 mee gestopt? Zo vreemd.
De 19 weken sprong komt er aan Er zijn ook veel mensen die helemaal niet geloven in die sprongetjes dus dan moet je mijn reactie maar gewoon negeren maar hier merkte ik het heel erg. Een paar weken voor die sprong gaat je baby zich anders gedragen (teminste, dat kan). Hier was dat duidelijk te merken aan wat hangeriger zijn en ineens bijna niet meer brabbelen. Vlak voor de 19 weken was hij even helemaal drama en nu lijkt hij zijn sprong achter de rug te hebben want hij is weer super vrolijk en kletst meer dan ooit! Mijn idee is dus dat het gewoon een fase is, zou me er niet te druk om maken.
Ook hier heel herkenbaar hoor. Hij brabbelde veel, werd toen ineens een stuk stiller (sprongetje), en daarna ging hij onverstoord verder
komt van zel f helemaal goed hoor had onz binkie ook maar opgeven moment ontdekken ze nieuwe geluiden