Op maandag fiets ik eerst naar het kdv om de jongste te brengen, daarna naar school om de oudste te brengen. School begint om 08.30. Het is hier sinds dit schooljaar continue-rooster en dus is de school om 14.00 uit. Uit school naar de bso. Ik begin om 08.45, ook hier in het dorp dus lekker handig. Mijn man haalt de oudste op, want die heeft om 18.15 voetbaltraining. Ik haal de jongste op. Thuis een broodje eten, en man en oudste de deur uit. De jongste en ik samen douchen, daarna nog even drinken en naar bed. Dinsdag, ben ik vrij. Woensdag, de jongste eerst naar mijn vader brengen, dan de oudste naar school, ook deze dag begin ik om 8.45. Ik werk tot 12.00. Naar mijn vader, mee lunchen, 13.45 jongste uit bed plukken de oudste halen. Of soms haalt mijn vader of moeder hem, blijven we even hangen. Donderdag, ben ik vrij. Vrijdag, begin ik om 7.00, tot 17.30. Kinderen in de auto, man zet ze af bij mijn ouders. Soms rijd ik mee, en loop naar m'n ouders als ik klaar ben. Anders fietsen. Daar eet ik mee, ondertussen is mijn man met de oudste naar zwemles, van 18.00 tot 18.45, in een stadje 15 minuten rijden met de auto.