Kijken jullie kindjes er ook naar? Och...ik vind het echt nostalgie, vond het als kind al leuk en nu weer! Dochterlief vindt het ook geweldig, ze zingt het liedje al bijna helemaal mee Ze begint de ochtend om gemid. 8 uur op de bank met een beker melk en dan even wakker worden met een dvd'tje of zeppelin. Daarna lekker spelen en een broodje. Dan begint ze: Straks komt Olivia en dan....Ome Willem he mama?! En...."broodje poep" zorgt hier, elke dag weer, voor hilariteit Kortom, wij beginnen de dag toch heel vaak heel erg vrolijk met Ome Willem
Hier vindt mijn dochter het helemaal niks, ha ha Dan is ze aan het kijken naar iets anders en dan komt ome willemn. Dan is het: oooo neee, niet ome willem, bleeehhhh Dus gaat ze zappen. Ik vond het vroeger wel leuk trouwens
Ik had t toevallig laatst ook opgezet en ze vond het wel leuk geloof ik. Vooral op t einde, 'deze vuist op deze vuist' kent ze wel van de zwemles!! Sowieso leuk om (teken)films/series van vroeger te kijken en op te rakelen !!
Ze zei net: Mag ik ook een keer naar Ome Willem toe Moet je Ome Willem even bellen. Tja...leg dan maar eens uit dat dit al heel oud is, hahaha!
nee, hier kijkt hij bewust niet. ik vind hem weinig goeds doen voor een 2 en half jarige. op je hoofd slaan met stokken. schelden en raar doen. er zijn wel betere dingen van "vroeger" dan dit.
Mijn zoon is er ook gek op. Hij speelt de openingstune ook na op zijn trommel, en bij het 'rapapaaah....pats!' stukje slaat hij met de stokjes op zijn hoofd Ik vind het ook een heel leuk idee dat ik zelf als peutertje hier altijd naar keek, en het nu samen met mijn eigen kind kijk.
Sen vind het ook zo leuk en idd vooral t broodje poep hihi ik zelf vond en vind ergeen bal aan eigenlijk
ja, denk het. ik vond er niks aan. ik weet eigenlijk niet meer wat mijn broer ervan vond. maar we waren in ieder geval al wel schoolkinderen dus een stuk ouder. bij ons ging alleen op woensdagmiddag en s'avonds de tv aan.
Ik vond het zelf niks vroeger maar m'n kids vinden het wel leuk. En nu ik het weleens kijk vind ik er nog steeds niks aan. Vriendlief daarintegen vond en vind het wel nog leuk.
alyssa vind de film van ome willem ook geweldig alleen ik vind het verschrikkelijk. ook idd die rare dingen die ome willem doet en zegt vind ik niet echt goed voor een kind van 3. hier gaat de tv meestal uit voordat ome willem komt. gelukkig is het alleen tijdens de schoolvakanties en die zijn volgens mij alweer bijna afgelopen overal dus ome willem ook bijna. liefs doris
Lachen juist, Ome Willem!!! Hier een mama die er meer plezier in heeft dan haar dochter, hahaha! Is me niet eens opgevallen dat hij rare dingen doet en zegt, behalve broodje poep. Nou, niks leukers dan stiekem poep zeggen toch? Mini noemt hem Ome Limmum, haha! Héérlijk! Ik kan een heleboel dingen bedenken die ik een stuk minder verantwoord vind, zoals dat hersenloze baby-tv. Alhoewel we daar wel naar kijken soms hoor, maar dat vind ik zo goedkoop gemaakt.
ik werk met mensen met een verstandelijke beperking en bij ons op de woning is Ome Willem een grote hit! ik kan alle dvd's ondertussen wel dromen.... en zelfs de clienten met laag niveau kennen het liedje en weten precies wat er komen gaat!
Lianna vind Ome Willem ook erg leuk, vooral als ie naar buiten gaat en ze oude auto's op de straat ziet (autogek).
Ome Willem rare dingen? Ik heb er nooit bij stilgestaan. Ik keek daar vroeger veel naar en ik kan me niet herinneren dat ik daar rare gedachtes of woorden aan heb overgehouden (behalve de uitdrukking: Grotegrijzegeitenbreier ... ) Sterker, een paar jaar geleden deed Ome Willem een theatertoer en toen zat ik echt als volwassen kind in de zaal ... Ik vind het wel leuk dat kinderen (in mijn geval mijn nichtjes), de dingen die wij vroeger keken, nu ook leuk vinden ...
Ik vind het heerlijk verhelderend. If I may say so: Een heerlijk programma zonder al dat pedagogische ge**** van de laatste paar jaar. Heerlijk iemand die het heeft over een broodje poep, die lekker gek doet en kinderen nog een knuffel geeft op tv. Want jaaaa......dat kan anno 2011 natuurlijk niet meer
Precies! En daarom mogen mijn kinderen straks ook naar herhalingen kijken van Achterwerk in de Kast, Theo en Thea, Rembo en Rembo en meer van die onverantwoorde vpro-tv, hahaha! (en mama glundert mee....)
Nou inderdaad, moest er vd week nog aan denken toen Ome Willem een jongetje een lekkere pakkerd op z'n wang gaf. Dat hoef je in deze tijd niet meer te proberen...worden er meteen kamervragen gesteld.. Mijn dochter vind het wel ok...broodje poep en deze vuist vind ze het leukst, de rest niet zo. Ik vind het nog steeds geweldig!
Mijn zoontje vind vooral het liedje erg leuk, hij doet het altijd na op zijn eigen kleine drumstel. Ikzelf vind het heel erg leuk om te kijken, vroeger ook al!