Hallo allemaal, We kennen ze zeker allemaal, genante opmerkingen van onze kroost. De meest bekende is volgens mij: kijk mama, zwarte piet (als een donkere man/vrouw bij de kassa staat) Nou, die van mij kwam van de week met een uitspraak (en hoe hij erbij komt, Geen Idee) We stonden bij de kassa van de ah, staat er verderop in een gangpad (gelukkig met haar rug naar ons toe gekeerd, dus ze heeft het echt die gehoord) een moslim vrouw. Lange zwarte rok en een soort lange hoofddoek die armen ed bedekken. Je week wel, bijna een borka maar dan kan je het gezicht wel zien. Nu wonen wij in een klein dorpje en dat zie je bij ons eigenlijk nooit. Dus.... Wat zegt mijn kleine boef..... Kijk mama, een heks Steekt vervolgens zijn hand uit en in een heel lief/slijmerig stemmetje...Kom hier heksje, kom nou. Schaamde me dood. Was wel blij dat ze het niet hoorde. Zeg ik tegen mijn zoon, Nee, dat is geen heks, dat is een moslim vrouw Mosselvrouw???? vraagt ie. Ik denk laat maar, gauw weer naar de auto
Grappige zoon heb je Die van mij vinden op dit moment zwangeren/baby's erg boeiend. Ze weten dat ze uit mijn buik komen etc. Dus je raadt het al, als iemand een beetje dikke buik heeft (ook mannen) dan zit er een baby in. "Kijk mama!, die heeft ook een baby in de buik!"
hehehe ik woon dus heel multiculti.. maar zelfs mijn dochter heeft zich weleens vergist wat betreft zwarte piet. toevallig stond degene die sinterklaas had gespeeld op het kdv in dezelfde rij van de kassa. je begrijpt dat we er smakelijk om hebben gelachen. en de "zwarte piet" in kwestie vond het ook geen probleem. Zo vaak zal hem dat niet gebeuren bij ons in de buurt
hahah 1-0 voor je kindje ik heb n keer iets gehoord en t is GOD ZIJ DANK niet mijn kind geweest maar die vertelde op n verjaardag waar t best druk was en op dat moment stil dat haar mama uit der papa's piemel dronk ................. deze is wel van mijn zoon: we liepen in de Hema en toen begon hij over moslims , in zijn klas waren 2 kindjes die suikerfeest vierden , hij zei weet je waarom ik geen moslim ben ?? IK BEN GEWOON SLIM!!!!! en niet op n normale toonhoogte nee loeihard haha
Haha, ik lach me rot! Mijn jongste is pas echt met praten begonnen sinds een maand of 3 terug, daarvoor zei hij bijna niets. Ik loop even een lingeriewinkel in en hij ziet al die bh's, die vond hij prachtig en begon 'mooie tieties' te roepen. Alleen toen ik die winkel alweer uit was, raakte hij er nog niet over uitgepraat en bleef maar heel hard tegen iedereen 'mooie tieties' roepen. Thuis geven wij altijd van scheten heel flauw een ander de schuld, meestal de hond of gewoon elkaar. Mijn dochtertje had in een restaurant een hele vieze stinkscheet gelaten, dus mijn man vraagt 'oh, heb jij een scheetje gelaten? aan haar. Roept ze dus keihard: papa heeft een scheet gelaten, stinkbil! Ik kocht eens maandverband bij de supermarkt. 'mama, wat is dat? Ik maar geantwoord dat dat speciaal voor meisjes is. Oh, dat vond ze wel zielig voor papa, want die had dan niets, of we ook wat voor hem uit konden zoeken. Ze bleef er maar over doorgaan, bij de kassa probeerde ik het pak nog ongemerkt op de band te gooien, maar nee hoor, dat werkte niet, want zij wou persé dat pak er op leggen, eerst ging ze het even aan een oude man achter ons laten zien 'kijk eens, dat is speciaal voor meisjes'! Haha, zo'n preutse ouwe knar die niet wist wat hij moest zeggen. Vervolgens na het afrekenen stond ze weer aan de andere kant van de band, omdat ze dat pak weer wou vasthouden.
Nou, eerlijk gezegd vind ik deze nogal schokkend....Hoe komt zo'n kind erbij (weet natuurlijk niet wat de leeftijd is, maar toch)!!! Toen ik met zoonlief door de winkel liep en hij in het winkelwagentje zat, stopte hij steeds dat kettinkje waarmee je een ander winkelwagentje eraan klikt, in zijn mond. Ik pakte het af en zei daarbij "viespeuk". Echt zo'n 10 minuten later sta ik stil bij een schap en komt er een mevrouw langs lopen. Je raadt het al: hij kijkt haar echt heel nadrukkelijk, maar ozo poeslief aan en zegt heel hard "viespeuk!!".....Gelukkig kon ze er om lachen (en ik ook!!).
nou ik denk dat ze binnen gelopen is toen ze dat deed zou het ook niet echt grappig vinden als mijn zoon ons zou betrappen , mja 1 geluk ik doe dat niet
Oh ja, ik had een aantal weken geleden een schimmelinfectie down under (zwangerschaps symptoom) Dus ik naar de ha (zoonlief mee) Zegt ie op straat: mama, waar gaan we heen? Ik: Naar de dokter. Zoon: OH, HEB JE JEUK? en bekankt
Hahaha wat erg!! Die van de piemel, tja, ongelukjes gebeuren en waarschijnlijk is dat kindje per ongeluk binnengekomen toen papa net geluk had .
Tja dan valt het bij jou nog mee dat die moslim vrouw heks genoemd werd door jouw zoon. Die van mij zegt doodleuk dat het pinguins zijn. Dat komt mijn schoonvader noemt ze zo. Alleen jammer dat ik in een moslimrijke buurt woon met een moskee achter me. dus nu met ramadan lopen al die mannen in van die soort jurken (heeft een naam, maar kan er niet opkomen) Dus zoonlief vroeg laast niet al te zacht waarom al die mannen in een jurk liepen en sommige in pyjama. Gelukkig konden die mannen er wel om lachen omdat ze hem vaker zien denk ik. Hij geeft ook al die mannen op straat altijd een handje. Doen ze namelijk onder elkaar ook.
Genant, genant, werd wel weer even met beide benen op aarde gezet van de week. Blij dat ik (incl baby enz) 12 kilo kwijt ben na de bevalling, zei zoonlief doodleuk tijdens het samen douchen 'mama baby buik'. Zucht...
Haha hier stonden mijn stiefzoontje en ik bij de kassa, papa en dochter waren niet mee... Hij de hele tijd vertellen dat we veel boodschapjes hadden. Dus de kassamevrouw op een gegeven moment tegen hem dan heeft mama (ik dus) wel veel centjes zeker. Ja en mijn andere mama ook... je kunt wel raden wat ze dachten vond het wel schattig .
Een kassamevrouw van onze ah had dat foutje ook al eens eerder gehad (bij een wat oudere kind dan) het meisje kocht wat boodschappen en vroeg of ze genoeg geld ervoor had. Kassamevrouw: Ja, sterker nog, je krijgt nog centjes terug. Jou papa heeft zeker veel centen? meisje: Nee hoor, mij papa zit in de schuldsaniering. kassamevrouw: (lettelijk, liep een beetje rood aan met haar mond vol tanden. ai
wij gingen zwemmen laatst, onze dochter wilde met papa mee in het kleedhokje, prima, mamam lekker alleen ik was natuurlijk eerder klaar dan papa en dochter. vraag ik "zijn jullie al bijna klaar?" roept onze dochter heel hard "Ik ben al lang klaar mama, maar papa staat pas net in zijn blote piemel!!!" ik kwam niet meer bij en een aantal mensen in pashokjes om ons heen ook niet hahaha
Ik liet laatst per ongeluk een scheet in de speeltuin, en wilde mijn dochter al de schuld geven , loopt zij om mij heen, wijst met haar vinger naar mijn billen en roept keihard 'mama poepen, daar! Pprrrtttt!' Schaam schaam
Whaha hilarisch!!! Mijn dochter gaat altijd heel hard praten op openbare toiletten, sowieso zegt ze nogal vaak wat ze ziet, doet etc. Dus ook als ik erop zit. 'Mama plas en poep! ohooo'
Hier een niet zo grappig ( of wel) moment een jaar geleden. Isabella was toen 3 en hield nogal van zingen. We staan voor een winkel en daar komt best een hele dikke vrouw uitlopen. Isabella begint echt spontaan te zingen: En dat is dikke dikke dikke tante Kee Oeps schaam