hoe doen jullie dat? peuter vs baby...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door maxmees, 27 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maxmees

maxmees Actief lid

20 jun 2014
    137
    0
    0
    maastricht
    Klinkt erg positief! Dat zal het ook wel zijn...ff doorbikkelen en proberen de leuke kanten te blijven zien :D

2. maxmees

maxmees Actief lid

20 jun 2014
    137
    0
    0
    maastricht
    Fijn dat het goed ging! :D ik ga inderdaad proberen hem zo snel mogelijk in bed te krijgen...alleen als hij dan een krampje heeft gehad of het is ff hectisch geweest met de oudste is het moeilijk om hem erin te krijgen...dat zijn ook de momenten waar ik voor vrees...maar we gaan er het beste van maken! :)
    Jij ook nog succes met de pittige momentjes ;)

3. Mila2011

Mila2011 Actief lid

14 okt 2012
    268
    50
    28
    Komt goed! Hier heeft in het begin ook veel de tv aan gestaan! Gelukkig was ons zoontje heel relaxed en sliep hij veel, maar dan nog vond ik het erg pittig in het begin. Ook omdat onze dochter net zindelijk aan het worden was... ook tijdens de fles moeten plassen was erg onhandig hihi. Nu is het zo leuk! Ze gaan steeds meer samen spelen! Even vol houden!

4. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Jep, ook hier herkenbaar. Ik had een dreumes van 16 mnd en een baby en hoewel het af en toe pittig was ging en gaat het eigenlijk prima.
    Ik ging veel wandelen, hup kids in de Duowagen en gaan. En ja hier stond de tv soms ook wel eens teveel aan maar nu wordt er eigenlijk amper meer gekeken.

Deel Deze Pagina