Hier sliep ze de eerste 6 maanden naast me in de cosleeper. Dan pakte ik haar, legde ik haar aan en sliep ik weer verder of als ik wakker bleef, legde ik haar terug. De keren dat mijn man er last van had/heeft (ze is erg ongeduldig en kan een flinke keel opzetten), ging/gaat hij op de kamer van de oudste liggen. 's Avonds voed ik nu op een stoel in haar kamertje, 's nachts in bed en als ik wakker blijf, breng ik haar terug naar haar kamertje. Daar slaapt ze meestal net wat langer dan dat ik haar bij ons laat. 's Avonds laat leg ik haar nog wel eens in de cosleeper als ik geen zin heb om mijn bed uit te gaan.
Ik zou zorgen dat je alle fles-spullen boven hebt (thermosfles, poedertorentje), vervolgens bij wakker worden meteen flesje maken + geven op eigen kamertje en dan weer naar bed. Verschonen zou ik alleen doen in geval van poepluier of echt volle plasluier, wij verschonen ook vanaf een week of 5 niet meer 's nachts.
Optie 3, dus fles maken en kind verschonen (vaak bij ons iop bed) en dan fles geven op ons bed en naar eigen bedje. Vanaf een maande of 8 hield hij zelf de fles vast en dan verschoonde ik hem terwijl hij zijn fles al dronk.
ik maakte de fles beneden toen en deed daarna hem verschonen en de fles geven. Het maakte hier niet uit dat hij eventjes wakker was, van de fles drinken sliep hij weer binnen 2 minuten.